Dagens…

YOO BITCHEEESS!!

Posten > 35 paket = snabb leverering = mkt tid över = nice dag!

Imorse påbörjade Calles päron sin hemfärd tillbaka till fastlandet. Nån gång före ottan så for dom. Detta betyder hårdare tider för mej och Carl, tillbaka till korven och nudlarna som sagt. Vi snackar makaroner, inget godis mer, ravioli, pilsnerkorv!

Dagens goda gärning:
Står utan för Jernbanestasjon och softar med lite paket. Jag ser en svenskreggad bil. Två unga kvinnor står och försöker tyda en karta vid bilen. Jag tänker fuck allt, jag går fram och frågar om dom funderar på ngt. Dom blir glatt överraskade och uppskattar frågan. Dom ska köra från Bergen till Oslo och undrar om dom ska ta E16 eller svänga av på en annan, kortare väg, väg 50. Vi tjötar lite grann och kommer fram till att det förmodligen inte går fortare att ta den vägen eftersom den nog är i sämre skick. E16 kändes säkrare och bättre. Dom tackade så mkt för hjälpen och jag fortsatte med min postplikt.

Dagens låtar-som-påminner-om-folk-från-back-in-the-days-lista:
Reel Big Fish – 241 Simon 'Fallos' Falkman
Wyclef Jean ft. Kenny Rogers – Pharoahe Monch Dub Plate Emil 'Bajsi' Stenlund
Ludacris – Act a Fool Carl 'Calle' Forsgren
Hermes House Band – Country Roads Jonas 'Lance' Stenberg
Fun Lovin' Criminals – Scooby Snacks Ludvig 'Kludd' Ahmadi Lindström
Laser Inc. – Det var en gång en fågel Mattias 'Cpmatte' Lindberg
Tommy Körberg – O helga natt Joakim 'Jokethecoke' Andersson
Steriogram – Walkie Talkie Man Oscar 'Knogg' Berglund
Ini Kamoze – Here Comes The Hotstepper Julia 'KG-Thai' Åkerlund
Natasha Bedingfield – These Words Amanda 'Skogshoran' Larsson
Elin Lanto - I won't Cry Rikard 'Rille' Markgren
Doktor Kosmos – Blåvita flingor Sörböle Hooden
Dynamite Hack – Boyz in Tha Hood SBH

Dagens mörda för:
1. Frelle meny från Shell, gjord av Sandra!!
2. 28e aug
3. Skrovmål!!
4. Nikon D90
5. Resa med SBH

Dagens väder:
En skiftande nordlig bris på kusten. I dom inre regionerna för det mesta mulet uppehållsväder och periodvis sol. Från tisdagförmiddag en sydlig bris på kusten. Risk för eftermiddagsskurar i dom inre regionerna dock delvis fint väder.
Summa sumarum: Sol idag i Bergen!! Ja, det är faktiskt sant! :D Och det verkar hålla i sej!

Dagens inlägg är ytterligare ett firande. Den här gången firar jag att jag har gjort 50 inlägg tot. Yey me!

Nu ska jag iaf duscha sen slagga…


HewRz…

peizh…
2009-08-03 @ 23:15:04

Kommentarer
Postat av: Sandra, kl. 02:07:51, 2009-08-04.

Ni får se till att komma in det första ni gör kvällen ni kommer hem och hoppas att det är jag som jobbar då.

Dock vet jag inte hur det kan vara någon skillnad då du inte ska ha något i ;)

Postat av: Mor, kl. 11:17:33, 2009-08-04.

Hemlängtan ökar i proportion till att kvarvarande dagar minskar?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0