Blogginlägg…

Tjo motherfuckas…

Igår lagade vi mat hos Agnes, Tina och Linn. Väldigt mysigt och väldigt gott!
matmathacalledddkalle
Mmmm mat…

Vi var så hungriga att vi i princip slängde i oss maten. Rakt av. Efter maten jäste vi lite grann och vilade ett tag. Vi bestämde oss för att bege oss ut på en liten eftermiddagspromenad till "stan". Vi hamnade på McDonald's och eftersom allt är så satans jävla billigt i Sverige så var en glass för 12 kronor ett faktum.
På tal om det så är det riktigt sjukt; vi stannade på vägen några mil norr om Örebro. Vi tankade och jag gick in och skulle köpa lite gorre. En Plopp, en Trocadero, en påse Türkisk Peber och en påse med persikor: 57 svenska fucking kronor?!?!! I Norge hade allt det blivit lätt över 140 NOK (164,1367 sek).

Anyways, efter promenaden med tjejerna gick vi förbi Coop och handlade lite chips och shit, sen gick vi hem och skulle välja en film att se på. Det var lite svårt att komma överens, så det blev att vi startade 3e säsongen av [Scrubs]. Men det var lika mysigt för det…
googleagnesniggaZzpung

Vad har hänt idag då?
Vi vaknade vid 08.45 då Agnes väckare ringde. Då steg vi upp och åt frukost med tjejerna. Dom hade sojamjölk, hälsoyoghurt och laktosfritt osv. Men jag höll mej till mackor med ost och juice! ;)
Vi tog farväl vid 09.40 när dom skulle cykla till skolan (btw tjejer, fixa lite bilder så hjälper jag er med bloggen eran sen). Det hann bli lite dötid för jag och Calle som bara satt i soffan och väntade på att klockan skulle slå avfärd. Vi pallade inte vänta till slut så vi begav oss av, en timme tidigare än vi hade planerat.

Typ 11.45 kom vi till Ö-vik och fick säga hej till Sandra, synd bara att vi inte kunde stanna så länge p.g.a hennes skolschema. Men vi ses snart igen.

Vi befinner oss just nu i Robertfors kommun och fyra bandidosmedlemmar från Danmark och Tyskland körde just förbi oss. Så nu ska vi nog hålla rätt hastighet och bara fortsätta köra… snart hemma igen! Vi ska svänga av i Bygdeå och titta förbi  Carls mormors gravplats.

Jag känner att under dom här fyra dagarna som vi har varit on the open road så har inte mina inlägg blivit så värst innehållsrika som dom brukar kunna bli, inte humormässigt iallafall. Det har mest blivit; vi gjorde det, sen det, och det här och det där. Men det är väl inte så mkt kul som händer i en bil i 190 mil från Bergen, Norge till Skellefteå, Sverige?
Vi får se vad jag kommer skriva om här framöver, sommaren är trots allt över och jag bor inte i Norge längre. Och för er läsare som inte känner mej personligen så är mitt vardagsliv inte lika händelserikt som dom sakerna jag har fått vara med om i Bergen. Och speciellt inte nu när jag är arbetslös igen.
Men jag kommer inte att sluta blogga, jag tror det här bara är början. Mest för att man har sett hur många som verkligen läser och vilka som uppskattar det man skriver. Men mer angående framtiden och den här bloggens existens kommer senare.

HOFFMAESTRO – Highway man


Höers

pecae
2009-08-26 @ 14:29:35

Kommentarer
Postat av: Mattesj, kl. 15:03:02, 2009-08-26.

Headern måste ju ändras dirr du landar i skell!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0