Gästinlägg: Fallos thou almight…

Hej allihopa, det har tagit mig ca 4h att få gästblogga i VG's blogg.
Något DU bör tänka på medan du läser detta är att jag HATAR att blogga.

Så varför sitter jag här nu? Jo, för att en vis man en gång sade: Håll dina vänner nära, men dina fiender närmare.

Just nu sitter vi hos Fredrik. Det är jag, pelle, fredde, bollen, vg, karja, isse, bajsi och alexander - vi dricker mao öl.
Tanken är att så snart som möjligt köra hour of power. Var galet igår men alla backade ur.

Här är ett klipp på bajsi som skiter och Fredrik som blir skrämd av Alexander i duschen..



Spelas just nu: Wu-tang - Gravel pit
Bollen = Bög


När bollen fått tummen ur röven och VG's har slickat klart Karjas röv ska vi börja dra oss mot matfesten där dom säljer starkÖÖÖÖÖÖÖL!

Just nu måste vi skjuta oss själva eftersom VG är så trög att vi måste skjuta då VG är så trög.

Jag tror att VG ångrar sig just nu att jag fick gästblogga eftersom han inte vill att jag skriver skit om honom, so here it goes: VG är en BAJSPACKANDEHORJUDEKNULLANDEFITTSLISKIGAANALPLUGGANDEBÖGHORA

:)

Nu orkar jag fan inget mer, det här var tamefan värdelöst. Jag ska dricka mina öl och röka mina jävla cigg
.. Ha det så bra alla ... bloggläsande ... kattälskande ... fittslickande ... bögknullande ... freddeälskande ... fittluder

HEJDÅ DÖÖ HAT !!! SKÄR ER SJÄVLA !! DÖÖÖ!!!! HEÖDDÖDÖDÖÖDÖDÖDÖD!!!



Tänkte dela med mig en bild på Fredrik och Bollen sedan gårdagen fest, blev lite mycket även för lille Fredrik.
fuck

hej dåw
2009-08-29 @ 21:29:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0