iFuck…

Tjullulu…

Jobbet gick segt. Hungrig och trött. Carl softar hemma och jag knegar som ett svin. Kan dock berätta att alla bitches som bor/befinner sej i Bergen och eventuellt har tänkt se premiären av Inglorious Basterds nu på fredag, har enbart mej att tacka för att jag levererade den filmen till Bergen Kino idag, så att allmänheten kan se den. Utan mej, ingen Inglorious B! ;)
inggal

Kan smälla in lite pics på vårat nya crib i Flesland:
bilderflslandkatrarmattanssssaSasSasadadrummflessetrirumrookm
Efter Mahir igår så for vi ut och det hade väl börjat luta åt kvällskvisten. Som ni ser på 6e bilden så har Jocke installerat sitt xBox i vårat vardagsrum/gillestuga. Det är sweet!

Vi bor alltså i ett fett hus sex stycken svenskar. Jag, Calle och Jocke plus tre randomsnubbar som vi har snackat med lite grann bara. På nedervåningen/källaren bor jag, Jocke och Calle. Jag har inga bilder än på själva huset där uppe, för jag ville inte, det första jag gjorde, springa omkring med kameran som ett sär ba; "Hej, jag tar bilder till min blogg!". Det får jag göra senare! ;)
Och ja, vi har en pool. Men den tillhör dom som äger huset. Deras bostad sitter som ihop med våran del av huset. Så vi tre bor här nere och dom andra tre där uppe och dom som äger stället bor vägg i vägg med oss typ, också både uppe och nere!

För att förstå ungefär vart vi bor och varför det är lite negativt att flytta så här, så illustrerar jag det med flygfoton (+ Photoshop).
fleesswdd
Vi bor nu 1.5 mil från Bergen centrum. Och det tar typ 20 min med bil att åka till jobbet också.

Men det som är skönt är att det bara bor här till på lördag kl. 17.00, sen bär det av.
Vi har varit och handlat lite idag också, vi följde med för att se vart affären ligger. Nu när vi inte bara kan kubba ner på Rema 1000 som vi kunde på Øyjorden. Sen kom Mahir förbi en tag. Han tog en liten paus från jobbet. ;) Like all postmen does! ;)

Jag ska nog duscha nu.


Hörs!

P'z!
2009-08-17 @ 20:55:48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0