Oj…

Tjo motherfks…

Jag höll på att glömma en sak; blogga?!
I dag blev det nästan polisiärt på jobbet. Bland dom första dagarna på posten så berättade Torunn att dom brukar ha jättemycket poliskontroller på Lars Hilles Gaten (en lång gata genom stan). Och det hade dom ju också, typ första dan. Då bromsade man och tog på sej bältet. Sen var man ju lite varsam just där med hastigheten och säkerheten. Men efter typ en månad utan att det hade varit nån kontroll så slappade man som till och slutade bry sej. Och idag, sista dagen jag nånsin kör "vakt 337" (rutten i stan, min rutt) så har såklart politifolket kontroll! Direkt jag ser deras gula västar så sträcker jag mej, snabb som en iller, efter bilbältet. Jag får tag i det med en gång och i en enda rörelse drar jag ut det och knäpper på mej det. Allt detta samtidigt som jag bromsar ner till 30km/h. Jag bemöts av polismannens stopptecken och stannar. Dom verkar köra på 'varannan-bil-principen' och jag behöver inte stanna och bli kontrollerad. Även om det hade varit kul men! :)

Jaha, Mahir är på bio, Calle löser en labyrint på baksidan av ett Tom&Jerry-paket, jag bloggar och Jocke spelar NHL 09. Det är inte så mkt mer som händer ikväll här ute i Flesland. Vi åkte in till ett närliggande "köpcenter" och hanlade lite gorre på Coop Prix. Det var väl det. Vi har också börjat fundera på om vi ska fara på söndag iallafall. Så att vi kan vara kvar här till lördagkväll. Men då är det bara ett problem; vi har ingenstans att bo! Vi ska diskutera det vidare senare…

Kvällens vill-ha:
1. Nikon D90 + Sigma 18-200mm
 nikonobjektiv
2. Macbook Pro 15" 2.8 GHz Intel Core 2 Duo
macbook
3. iPhone 3Gs 16 GB
ihpne
Den här listan kan göras lång men det där var iaf topp-tre-materiella-ting-vill-ha-just-nu. Jag kommer mest troligt att köpa nummer ett när jag kommer hem. Det blir fett.
I brist på annat och i överflöd av nostalgi kan jag bjuppa på en minut av våra liv från torsdagen den 20 juli 2006 då vi eldade upp min gamla Furbbe som jag köpte av Glenn Fahlgren för 650 kronor back in the N.W.A-days typ! :O :D Medans väntar vi på att Mahir ska ringa och jag tänker ut vad vi ska göra ikväll:



…höres…

…peiizz…
2009-08-21 @ 23:49:55

Kommentarer
Postat av: HANNA, kl. 00:59:23, 2009-08-22.

det låter bra! köp en ny iphone så ärver jag din:)

Postat av: Lance, kl. 23:04:09, 2009-08-23.

Minns det som det vore igår ;P

Postat av: Lance, kl. 23:05:30, 2009-08-23.

Minns de som det vore igår! ;P


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0