Här nös en and (fågel)…

Yo in the hawa-house…

Vaknar upp igen och för en sekund hinner man tänka vart fan är jag? Men så ser jag Carl och Agnes, så då fattar jag.
Vi kom till Agnes, Linn och Tina här i Härnös way to late than vi hade tänkt. Det berodde mest på A: vägarbeten och B: vägolyckor. Första kön (att det ens kan bli kö i Sverige får mej att spy…) var helt seriöst, utan att överdriva en och en halv mil lång. Vi stog i den i 25 minuter typ. Det var i Hudiksvall.
Nästa kö var i Svartvik innan Sundsvall, precis efter det kom ett meddelande från Trafikredaktionen som sa att en olycka hade inträffat och att en lastbil och en motorcykel var inblandade. Another 20 min!

Vi satt uppe nån timme ocn snackade och sen gick vi och la oss bums. Tjejerna började ju 09.00 imorse.

Tjejerna ville att vi skulle stanna en natt till. Dom ville bjuda oss middag. Och då är det svårt att motstå deras söta ansikten! Så vi börjar nog köra hem imorgon vid 11.30 härifrån. Vi ska försöka tajma in Sandras lunch imorgon vid 13.00 i Ö-vik för att säga hej, och sen blåser vi hem på 3 h.

Kan bjuda på lite pics från igår när vi stannade och käkade i Tönnebro och the girls crib:
grillhororsång svanVGfiskarniggash
bradmdhotrohtatryoshfahrkattemrDD

Mer bilder på dagen och kvällen kommer väl sen…


HÖRES!

PEES!
2009-08-25 @ 15:45:03

Kommentarer
Postat av: juulan, kl. 22:26:04, 2009-08-25.

svar: haha okej, tack!

Jo jag håller med dig!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0