Søndag…

Tjabba…

Idag har vi softat med Suzanne och hennes polare Jaana. Vi drog inte på Fotbolls Pubben utan på ett annat sted som visar fotboll. Det sög ganska rejält faktiskt. Lagsportsverksamhet är verkligen inte min grej.

Efter fotbollen skulle jenterna gå och käka nånstans. Efter att vi hade gått till tre ställen som hade stängt så hittade vi till Godt Brød. Dom säljer gott bröd! Mahir tog en kaffe och tjejerna nånslags macka med gott bröd. Vi satt där till 17.00 då dom stängde. Sen ville Suzanne gå förbi bion för att kolla när Inglorious Basterds har premiär. På fredag. Skulle vara riktigt fett att gå och se den. :)

Vi gick till 7-11 och hyrde Collage. Det skulle vi inte ha gjort. Den var riktigt kass. En fucking Super Bad rippoff med en fet kid som svär hela tiden och en nörd som blir utsatt. Falsklegg, brudar, öl, och en massa gamla klyschor! 1/5 i betyg!

Vi såg klart skiten och satt och tjötade ett tag, sen var det bara att bege sej ut i regnet och köra till Mahir. Där tog vi våran packning till bilen igen och kickade vidare ut, hit, till Flesland. Vi har gibbat lite xBox ett tag och nu ska jag nog slagga sönder.

Jag känner att det här har blivit ett "vi gjorde det och sen det, gick dit och sen dit, träffade dom, såg det och sen det-inlägg". Vilket jag strävar efter att inte göra nån gång när jag skriver eftersom det har en tendens att bli tråkigt att läsa. Men om det här var tråkigt att läsa så hänvisar jag till videon i förra in lägget. Tack på förhand och sov gøtt!


Häers…

pöss…
2009-08-16 @ 23:10:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0