There and back again...

Tjo readers!

I går vart en riktigt rolig kväll. Vi kom hem vid 16.00 och jag skjutsade hem Carl till gamla Anderstorp. Jag for till Fredde och vi hämtade Bajsi.
vg
Så här glad vart jag när jag träffade Fredrik...

Vi for hem till mej ett tag sen skulle jag på banken och växla dom sista NOKen jag hade kvar. Sen skulle Bajjan och Fredde (och Alexander Falk) käka på Max. Men jag käkade inte för jag och Calle hade lovat att käka där samtidigt.
Efter dom hade krubbat gittade vi hem till mej och softade just like the jolly ol'days.
softtlotrlordof
Vi hängde nere hos mej och i lekparken...


Senare på kvällen så tog Fredde fram sin kamera och vi drog ut och hade en midnight photosession. Vi åkte ut till Lund och plåtade lite. Det blev en del tunga bilder:
 frontrowniggaslottejagin the way
Reppin' the hood...

Idag tog vi tag i våra liv och for på Arbetsförmedlingen. Jag skrev in mej igen som arbetssökande och fick gå med i UGA igen. Vilket typ betyder att jag får 320 kronor per dag för att vara arbetslös. Sweeeet! Och dom andra grabbarna skrev in  sej också.
Vi begav oss till Nordanå efter Af och sa hej till Lotte. Jag skulle dock ha velat se dej i din keps! ;) Vart var den? :O Det blev en del krubbande och grabbsen skulle på bolaget etterpå.

Efter middagen for jag till syrran och hälsade på henne, Malik och Sam. Vi hoppade studsmatta och lekte med bilar. Det vart en hel del bilar faktiskt.

Just nu sitter jag hos Fredde på hans PC och skriver. Alla andra ser på Pulp Fiction, den pallar inte jag. Jag vet inte vad som händer efter det, det återstår att se.

Det känns som att jag har missat en massa nu, bara för att jag är så glad att vara hemma. Men jag får väl tillägga det sen isf.


hörs..

peace..
2009-08-27 @ 22:10:13

Kommentarer
Postat av: :), kl. 16:28:58, 2009-08-28.

Sen skulle jag fredde bajjan och (?) äta på max. thx alot!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0