Things…

Tjyo bitches…

Det är alltså första augusti i dag? 1a Aug!?!? Fyra veckor, sen är man hemma igen! Sick som få!

Jag kan säga att det gick fan bra i dag på Posten. Missade kanske 5 postlådor tot, jämfört med förra ggn jag körde själv och missade 40! Dock så tog jag med mej två säckar för lite och hade typ ingen diesel i bilen heller, så jag missade en av dom stora postlådorna för att jag stressade lite och inte hade nog med säckar. Men, men… fuck that. :)

Vi gick en sväng nere på stan igen i dag före jag skulle gitta och jobba. Vi gick igenom fisktorget och tittade på döda djur ett tag.
byen takfam carlsealwolfhussburgare
Tak, fam. Forsgren, döda sälar, döda vargar, hus. Vad säg som ett älgskrov utan dressing? :O

I dag på förmiddagen så fick Calle äntligen bli klippt av morsgumman sin.
calleklipptefter
Före & efter…

Nu vet jag också varför det inte blir så mkt bilder när man är ute och ändå har med sej kameran. Det är för att min kamera är tot död. Det är inte ens roligt att plåta med den längre. För antingen blir det 'Error 99', vilken innebär att slutaren stängs och öppnas som vanligt men ingen bild tas. Och man måste starta om kameran. Eller så går det helt enkelt inte att ta ngn bild alls, allt funkar som vanligt men när man trycker in avtryckaren halvvägs så ställs autofokusen in (som vanligt) och när man trycker av helt så tas ingen bild? Ingen händer, man provar igen, 'blipp', autofokusen, inget händer. Nu är ögonblicket som man ville föreviga med ett foto borta för alltid! Såh…
För dom som inte vet så har jag en Canon EOS 350D. Och D:et måste fan stå för DOWNS alltså! Jag tror tamefan att det blir en ny kamera när allt det här är över. Då ska jag köpa en Nikon D90. Utan snack, dirr…

Det blev öl, cider, öl, och cola till maten i dag. Vet ni vad vi åt? Nae hur i helvete ska ni kunna veta det? Märta och Mats Olov gjorde tacos. Det var riktigt satans gott. Bara nice att ha päron här som lagat gudamat till en! Synd bara att det är över efter i morgon. Då blir det att återgå till nudlar och korv.

Bjuppar på en bild på ngt som (vad jag vet) inte finns hemma. Riktigt smarrigt var det!
mentos
Mentos Fresh Cola, smakar Hubbabubba Cola-tuggumin.


I morgon ska vi nog åka upp i Fløibanen och kolla på the view. Men mer om det i morgon, nu ska jag ta och förlora lite till i Yatzy.


Höres.

piss.
2009-08-01 @ 22:11:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0