Tirsdag…

Hej och välkomna…

Det är tisdag i dag och faktiskt sol ute, javisst, tro det eller ej men det är så det ligger till. Ni får det senaste bara här på Øyjorden Radio 4.5 i Bergen. Med mej Lil' V.


Där fick ni inga mindre än Hoffmaestro med låten Highwayman. Och javisst, på schemat i dag står det gøy, gøy och åter gøy. Vi har ett hemligt liveband med oss, en känd SBHprofil lär oss om humor och vem kan vinna Carls kalsonger?

Det här är alltså Øyjorden Radio 4.5 i Bergen och här kommer Darin med 'Why does it rain'.


Øyjorden Radio 4.5 i Bergen, med mej Lil' V. Det där var Darin ni hörde, som sjöng om vädret. Och dagens väder i Bergen? Ja, det ser ut som det kommer en nordvestlig bris från nordvest. Lätt nederbörd, men för det mesta sol (vädret presenteras av Posten Norge AS).

Det verkar som att vi har en lyssnare på tråden!
 - Tja, du lyssnar på Øyjorden Radio 4.5, what can I do you for?
 - Hej, mitt namn är Efraheim och jag skulle vilja önska en låt.
 - Javisst, önska på!
 - Okej, jag vill höra Boten Anna med Basshunter… och sen vill jag hälsa till min…
KLICK!!

Javisst, det där var alltså Emil som ville höra Hit 'em high med Busta Rhymes & B-Real.


Det blir inte tyngre här på Øyjorden Radio 4.5 i Bergen. Det där var Hit 'em High, och det var precis vad vi gjorde. Jag heter Lil' V och här kommer våran inside man från Posten, Big C:
 - Dryg dag. Varmt. The usual!

Vi tackar Carl för det och kickar vidare. Här på Øyjorden Radio 4.5, brukar vi alltid ha en känd profil med oss som berättar något roligt eller viktigt. Så I give to you and ya'll, Fredd3 & Mo LIVE från Max Skellefteå bara här på Øyjorden Radio 4.5 i Bergen.


Javisst, det var Fredd3 & Mo som sa det. Right here på Øyjorden Radion 4.5 med mej Lil' V. Innan le grand finale så kommer det som toppar Viktor Gidlöfs 'Soft Mjusse' Spotify-spellista 2009 just nu. Här får ni Rock and Roll med Eric Hutchinson…


Mmm, förjävla go' låt, det där kommer bli en dänga det säger jag. Ni lyssnar som ni vet på Øyjorden Radion 4.5 i Bergen med mej Lil' V och nu, det ni alla har väntat på, en helt annan sorts dänga, ända från Sörböle Hooden och Atorp, javisst, ni gissar rätt; SBH ft. Omid Zhoobin med låten Hemkunskap Suger.


Hemkunskap Suger med The SBH featuring Omid Zhoobin! Javisst, bättre än så blir det inte, tyvärr. Ni har lyssnat på Øyjorden Radio 4.5 direkt här ifrån Bergen, Norge med mej Lil' V och min inside man Big C. Nästa vecka avslöjar vi vem som har vunnit Carls kalsonger och vem gömmer sej under min säng?

Tack för att ni lyssnat, och till nästa ggn, peace! Over änd ut…
2009-08-11 @ 21:34:12

Kommentarer
Postat av: Hypoconria, kl. 22:15:27, 2009-08-12.

kan inte släppa hur skönt det egentligen låter när du kommer in och jävlart stämplar igång reggaetonbeatet haha:D /Alexander Max Olof Falk


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0