Tjarios…

Heeeeeiooo…

Guiden till en lyckan morgon, med VG:
Ställ väckaren på 06.30. Snooza fem minuter, inte mer.
Besök toaletten, detta är både viktigt och nödvändigt för dagens övriga prestationer.
Till frukost rostar du två mackor och häll upp en skål med jordgubbskräm, med mjölk.
Smöra dom rostade bröden med valfritt lättmargarin och/eller smör och lägg på två ostskivor.
Vänta en liten stund, inte för länge, och borsta sedan tänderna.
Efter det så gör du 15 stycken armhävningar och 20 situps. Det är för att hålla formen, inget annat.
Innan du beger dej till jobbet så är det särskilt viktigt att du dubbelcheckar att du har med dej allt som behövs.
Sen är du good to go!
rätta incalles bil
Jag har nog aldrig haft så bra ordning som jag hade idag (Löjtnant Lundqvist skulle marschera av glädje).

carlsliten post man
Calle är taggad på att leverera och jag är en sliten postman…

hummer
Som ni ser så har jag parkerat Golfen vid en enkelriktadväg-skylt. Pimped out!

I väntan på Carl tog jag fram min gamla pärla och nötte sönder. Jag kom väl ner på en 35 sekunder iallafall. Funkar!


Jag har hittat en punkt i mitt sovrum som jag kan sova hur bra som helst i! Det sägs ju att det flödar nån slags "energi" genom alla rum i ett hus, eller nått sånt shit. Och ligger man "i" eller "längs" den energin så kan man sova gott. Så bara av en slump så la jag mej längst ut på kanten av sängen, för att det blev varmt. Jag somnade snabbt som en gasell och vaknade helt utvilad och i samma ställning. Jag tror såklart inte på den där skiten men, jag ska testa igen och undersöka saken lite mer.

På tal om undersöka så ringde StudentConsultning tidigare ikväll. Vi kommer att flytta till ett vandrarhem som ligger nära Fløibanen. Vid den 15e aug. Vi har samma hyra, vilket är "bra" typ. Men vi har inget eget. Men det är iaf i centrum, och det funkar ju. Fuck that…

Korv och makaroner i dag igen, för tredje dagen i rad nu. Men jag skiter i! :D Vi har ockå börjat tänka ganska ekonomiskt nu. För att det rullar nästan ut mer pengar än det rullar in. Så det blir egna lunchlådor med till jobbet, och mindre bussresor på helgen. Det är spikat!

Nu ska vi fortsätta se Momma's Boyz på TV3, fet serie! ;) :D


hörsss

peacceee
2009-08-05 @ 21:11:52

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 22:04:05, 2009-08-05.

HAHA!

Postat av: Glöm inte rygglyften!!!!!, kl. 09:37:46, 2009-08-06.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0