Tiden går sakta…

Heii…

Mongolid som jag är så glömde jag ju att ta med mej lunchen som jag hade gjort i går till jobbet i dag! Och eftersom brödet har tagit slut så drack jag lite jordbærskrem till frukost, man blir inte mätt på det. Punkt. Så jag fick köpa pannkaka till lunch, och jag är så satans less på dom där jävla pannkakorna att jag skulle kunna köpa alla som finns på posten, äta dom, spy upp dom, tillaga dom igen, och sen ge dom till polacken som jobbar i cafeterian.

Vi skulle börja städa lite med det gick åt helvete. Jag dammsög vardagsrummet iaf. Sen måste jag packa min väska igen. Vi ska slagga hos Mahir från lördag till söndag innan vi checkar in på vandrarhemmet. Det som får mej att börja blöda näsblod ut svankryggen är att det lika gärna inte finns internetuppkoppling på varndrarhemmet. Det skulle ju vara riktigt död. Undrar hur fan det blir då! Vi får se. Det är bara att förbereda sej för det värsta så att man inte blir negativt överraskad.

Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Regn. Sol. Så är vädret typ. Nu är det uppehåll iallafall.

Allt på TV suger också. Måste nog stiga upp ur soffan och göra ngt vettigt så att jag inte dör av tristess.

Bjuppar på en Armypic:
smitt
Savner…

Nu ska jag gå från datorn.

ps.
Jag vill hälsa grattis till Dan Olsson som fyller gud vet vad idag! :D Grattis och spara lite tårta till mej.
ds.


hössa

peade
2009-08-13 @ 20:36:48

Kommentarer
Postat av: Mac, kl. 21:37:19, 2009-08-13.

Är tämligen säker på att vandrarhemmet har Internet.

Postat av: Lotte, kl. 14:59:10, 2009-08-16.

ett ord. HOMOSAPIENS


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0