16 dgr…

Tjabbabitches!

Näe, jag vet. Ingen läser på en fredagkväll. Men det här är värt att ta upp.
Idag kom Jan Arne min chef (mm, man kan heta så…) fram till mej och sa att han ville snacka med mej. Nu tänkte jag, nu är jag ju död. Han frågade när jag vill åka hem. Nu tänkte jag, nu får jag ju sparken! Jag svarade att jag hade väl antsällning fram till den 28e aug? Njaa, som det visar sej just nu så slutar jag en vecka tidigare? Alltså den 22a. För att dom inte har nå mer jobb åt mej längre. Tanken som slog mej då var att jag kommer att gå hemma en vecka till den 28e då Calle slutar? "Kommer Carl också bara jobba till den 22a, Jan Arne?". "Nej, nej, han har ju en vecka mindre än dej!". Okej, så Calle slutar på Posten nästa vecka, på fredag. Och jag, fredagen efter! Detta betyder att vi kommer att komma hem om 16 dagar istf 23 dagar!
Det är både nice och onice. Dels fuckar det upp våra liv tot, för att Calle förlorar, på en höft, 6600 nok som har inte får pga att han slutar två veckor tidigare än lovat! Och 3300 för min del. Men å andra sidan så kommer vi hem tidigare! :)
Vi ska snacka med StudentConsulting på måndag då alla viktiga personer som ev. skulle kunna styra upp våra liv kommer tillbaka från semestern deras!

I och med allt det här så tvingas vi att bli ännu mer økonomiska. Vilket typ betyder att vi inte kan betala 24 nok för bussen till stan och 60 nok för bussen från stan, både fredag och lördag varje helg. Så därför kommer vi förmodligen softa hemma ikväll. Vi får se vad som händer, vi kanske snippar förbi hos my main man Mahir senare.

En annan sak som är ganska whack är övningskörningsskyltarna här i CP-Norge. Dom ser typ ut så här:
slyykt
Jag… alltså… dom tänkte… ja… eller… nae… VAFAN!!!

Nu ska jag iaf duscha…


herez…

pis…
2009-08-07 @ 21:42:47

Kommentarer
Postat av: Mahir, kl. 22:03:53, 2009-08-07.

Jag läser på en fredag, klockan är 22.03.. does that make me a weird person?

Postat av: Anonym, kl. 22:20:20, 2009-08-07.

Surt att ni slutar tidigare, hörde att Mahir också skulle det.

Undrar hur det slutar för mig...man vill ju gärna ha de där extra pengarna

Postat av: Nathalie, kl. 23:05:24, 2009-08-07.

Fin blogg

Postat av: Karja, kl. 00:22:42, 2009-08-08.

fan så ovärt :S men ball att ni kommer hem tidigare iaf!

Postat av: Nathalie, kl. 05:32:53, 2009-08-08.

Nää..Inte Derekt..

Har en Annan blogg..

Nattahpalm.blog.se som du gärna kan kika in på också


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0