Läs INTE det här...

Tjoalla...

Jag sitter på en PC. En sån där värdelös miniPC som tydligen "ska vara bra". Men är så jävla värdelös. Fucked up tangentb0rd seg som fan. Jag och Calle är hemma hos Mahir och softar med Jocke, Mahir, en snubbe som nickar Klabbe.

Jobbet i dag gick åt helvete. Efter 3 av 16 stopp blev jag akut toalettnödig. Jag visste inte vad jag skulle ta mej till tillslut, så jag åkte tillbaka till Terminalen. Jag glömmer mitt paserkort i bilen men två vänliga själar kunde öppna huvudentren. Det ligger en toalett precis vid ingången så jag flyger dit och till min förvåning är herrarnas upptagen. Jag springer upp i trapphuset och tänker att jag ska gå på toaletterna där uppe. Men jag glömde ju mitt paserkort, som går till hela byggnaden! Springer ner igen och inser att jag inte kommer överleva om jag håller mej mer. Stormar in på damernas toalett och bryr mej inte för en miljon om det är ngn där inne, jag ska besöka toaletten nu!
Väl klar så kommer jag inte ut ur trapphuset för än det kommer en man som släpper in mej i terminalbyggnaden igen. Det har nu gått 50 precious minuter av min rutt. Inte okey. Med 104 paket så får jag en timmes övertid idag och 120 extra nok i kassan. Och kan ni gissa vad det var för väder denna fina dag?!

Vi ska tydligen inte bo på vandrarhem heller längre. Vi ska bo ute i Flesland med Jocke och några andra svennar. Det är typ död jämfört med att bo på vandrarhem mitt inne i stan men. Det blir ändå soft. 1.5 mil från centrum är det dock. Det kommer bara att kosta 625 kronor för en vecka. Det är iaf nice jämfört med att det kostar 1125 nok i veckan där vi bor nu.

Hemma på SBH är det fest för fullt förmodligen. Jag spyr litervis med hinkar varje ggn jag tänker på att vi missar det. Skulle kunna mörda vem som helst för att få vara där. Suger verkligen att vi missar ut!

Som sagt så softar vi hos Mahir nu. Vi körde ut till Flesland och hämtade Jocke och sen ska vi väl glida ner på stan och se om det händer ngt coolt! Förmodligen är det lika mkt folk som vanligt. Bjuppar på pics sen...
Det var nog nått mer jag skulle ta upp också, men jeg husker ikke det nå!


"Best friends makes the perfect match, if you only knew that..."


hörsd

peaced




2009-08-14 @ 23:17:15

Kommentarer
Postat av: FAllos, kl. 13:04:40, 2009-08-19.

Skulle vara riktigt nice om ni var där :(


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0