En uke (igen)…

YO mother fucksas…

Fredag:
Vi lärde oss fakeskratta och träffade den där whacka bruden från Zachen på Zachen igen. Riktigt softa randomfredagskväll. Kan bjuppish på lite pics også:
jjjkhraorr
Mahirs feta etagevåning! :D PIMPIN'

outejnnmnmjpjö
Vi drog på ett studentställe som heter 'Den akedemiska kvarteret'. Dom delade ut kondomer och det fanns bara en toa, som jag unisex.

mmmmmHorFDsllllmmm
Senare becknade vi vidare till Zachen igen. På bild 3 visar grabbarna sina oanvända kondomer som tyvärr inte fick komma till användning den här kvällen heller! På bild 5 försöker Jocke ändå para sej med en vägbom. Jag tror det blev våldtäkt?

Lördag:
I dag gick jobbet segt. Men fuck that för när jag kom hem vid 17.30 så vart det att städa ihop det sista.
fafkatterHOremormorhundardverfarrasgoogle

Det var det. Nu ser vi aldrig mer Søndre Øyjorden 45, 5038 Bergen nånsin ever igen i våra liv. Vi körde genom stan och nu sitter vi hos Mahir igen. Dom kom just hem från Fotbolls Pubben. Det var ngn fotbollsmatch eller nått. Vi ska dra ut med norrbaggarna och australienarna ikväll igen. När dom andra börjar ta sej lite grogg så ska jag snart gå duscha.

Sen är det bara en uke kvar tills jag slutar på Posten och får börja fara hem. Det känns som det var igår jag skrev att vi hade varit här i en vecka bara! Vi kommer att planera hemfärden i dagarna framöver. Det blir en liten roadtrip iaf. Gbg, Falun, Övik, Härnösand och ev. Umeå, det är det som är spikat nu tror jag iaf.

Mahir ska ta kontakt med sin norska kontakt Suzanne snart också. Nu ska jag softa sönder. Sen duscha.


Hörsa…

peacsa…
2009-08-15 @ 21:11:42

Kommentarer
Postat av: Geografi, kl. 23:54:20, 2009-08-15.

Ni bör nog ta Härnösand före Ö-vik.....


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0