Vad hände?

What the fuck?

Jag la upp ett inlägg igår med bilder och min film. Men sen ångrade jag mej för att jag hade inte laddat upp filmen på YouTube. Och i dag när jag skulle gå in för att göra klart inlägget och lägga upp det så fanns det inte kvar i mitt arkiv. Det fick mej att spy och måsta göra om hela skiten, so here we go again…

Less på jobbet. Igår hade jag mycket paket, och lite ork. Det kanske beror lite på min kost, som mest består av uppåttjack:
lunch
"Pannkakor" med smör och socker, en monsterbulle och det bästa av allt till høyre; Ice Tea Lemon!


middag
Det var mycket folk på Edwards Griegs Plassen igår också. Jag tror att det var nån slags studentdag. Och så typiskt, precis där jag skulle köra upp och leverera…

I går när jag slutade så börjadekkkkkjobba. Han hade med sejshartill jobbet.
Dom for och hämtade saker, levererade grejer och åkte lite färja. En vanlig dag på Jockes jobb alltså.
DDasjockessvoffjovv
Norges fartkameror ser ut att komma direkt från bronsåldern! High tech…

När dom kom hem från jobbet så hade dom köpt grillkol och kött.
spindelGrillhehu
Mums…


Medans min middag såg ut så här:
dinner
Nudlar och en hemmagjord fakeläsk…


Igår drog vi till Mahir vid 21.30-tiden. Vi chillade med Suzie Boozie og jenterna. Vi hade spelkväll och spelade Alias. Det är när man ska förklara ord för varandra typ. Den enda haken, det var bara norska ord (såklart)! :O Men det var fett intressant att få en språkkurs i norska! ;) Först hade vi tänkt köra fyra mor fyra, Svergie mot Norge. Då hade det blivit världens landskamp. Men sen delade vi upp oss i fyra lag om två och två. Jag vart med Calle, Mahir vart med Jocke, sen var det Suz och Kristin och Jaana och Rebecca. Jag tror att nått Norgelag vann allting tot men vi norrlänningar fick iallafall äga sörlänningarna.

Vid 00.00 drog vi ut på Garage. Inte riktigt mitt ställe men med rätt folk så blev det kul iallafall. Vi träffade australiensarna där också och det var mkt folk. En tisdag? Ja, Bergen är ju en studentstad. Så man kan inte klandra nån! Det var vinkväll där typ, och dom sålde billigt vin. ArbetslösCalle och Jocke köpte sej en vinare och söp till lite lätt. Och jag körde hem till Flesland sen. Fettkul iaf!
Snacka om att jag har varit trött i dag dock. Sen ringde dom från Posten till Calle och ville att han skulle komma in och jobba vid 15.00. Han skulle kanske jobba imorgon med. Han var inte så taggad men, får se.


I dag har jag bara tänkt softa och lira TV-spel. Måste äta ngt också. Bjuppar på en Armyrulle:



Höres;

Fred;
2009-08-19 @ 14:42:43

Kommentarer
Postat av: Hjälp!, kl. 09:34:19, 2009-08-20.

Är det detta soldaterna som ska försvara vårt land & kvinnor och barn??

Postat av: Hjälp inte!, kl. 16:41:00, 2009-08-25.

Ja inte kommer vi försvara dig iaf


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0