25 Random Things…

Hej…

11.00
Vakna…
12.30
Skjutsa brorsan…
13.00
Skjutsa farsan…
14.30
Skjutsa brorsan…
15.00
Hämta farsan och brorsan…
15.20
Skjutsa syrran…
18.00
Köpte Annandagbiljetter till Tina, Linn och Agnes…
18.20
Köpte mjölk åt morsan…
18.36
Lämnade pengar till brorsan för objektiv…

25 random things:
Jag blev Fritidsgården Söders Sötis år 2005.
Jag blev bäst i min pluton på att skjuta på 30 meter.
Jag kommer från Sunnanå egentligen.
Jag gick gymnastik när jag var liten.
Jag har kallats VG till och med av mina lärare ända sen 1996.
Den låt jag tycker är bäst i världen är Amazing Grace.
Jag kan lösa en Rubiks kub på 35 sek.
Vi har alltid haft katt som husdjur.
Min absoluta favoriträtt är pannkaka med sylt och grädde.
Jag har en sak för morotskaka.
Jag blir fortfarande rädd för första The Ring-filmen.
Det längsta jag har gått är 3.5 mil.
Jag har hoppat på ett ben över Lejonströmsbron.
Jag har aldrig haft en annan datorsort än Mac i mitt liv.
När jag var 15 tog jag på mej ett par jeans för första gången.
Min första mobil var en Motorola med lucka och antenn.
Första läskiga filmen jag såg var Jurassic Park 1993.
Jag har aldrig varit full.
Jag har fått en Royal Straight Flush i femkortspoker.
Jag hade vattkoppor när jag var 8 månader gammal.
Jag grät i slutet på Sagan om Konungens Återkomst.
Jag har aldrig slagit nån med min knytnäve i ansiktet.
Jag har tjuvplåtat prostituerade kvinnor i Red Light District i Amsterdam.
I mellan stadiet kunde jag springa 60 meter på 7.14 sekunder.
Intolerismen startades egentligen för att jag skulle skriva om allt jag var intolerant mot och ogillade. Men så blev det verkligen inte.

Ikväll har det spelats kort här (som vanligt typ) och jag har suttit vid min dator och softat. Vid den här tiden imorgon kommer jag inte sitta vid datorn. Då är det fredag och det är dags för FREDAGSMYS! Nu ska jag blejza det här inlägget…


Hörs,

Peace,
2009-12-03 @ 23:54:07

Kommentarer
Postat av: Fallos, kl. 08:53:59, 2009-12-04.

haha tänk efter VG:

"Jag har aldrig slagit nån med min knytnäve i ansiktet."



Vad säger du om jag säger "GUL BIL!!"? ;)



Bara allmänt sjuk grej var att jag tänkte då jag skulle sova igår, att jag skulle leta upp den där Fredagsmys klippet och spela den 99% av dagen, hade glömt bort det i morse däremot - så tack!



Viktor: Starta om servern



Var något mer, kom inte ihåg .. Peace!

Postat av: Fallos, kl. 13:09:01, 2009-12-04.

Din blogg är dum i huvudet. Antingen så måste du acceptera alla inlägg, annars så försvan mitt förra inlägg som tog 99 månader att skriva.



http://open.spotify.com/track/42gwZEth2IXybrVIWkJK0s

Postat av: Fallos, kl. 13:09:42, 2009-12-04.

sådärja, den behövde bara uppdatera i 99 månader istället

Postat av: Random thing, kl. 13:18:14, 2009-12-04.

Du är verkligen one of a kind!!!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0