Annan anananan ananana nananana nanana nandan…

Tjo all…

Sov lite sent idag. Riktigt skönt faktiskt. Jag och Tina tog drive-in på Sibylla och två parisarmål var spikade. Sen hann vi förbi på stan. Typ alla jag känner var där. Fast jag träffade bara Inger, Audrey och dom och Fredde, Karja och Bollen. Jag skulle på banken men dom har ju såklart stängt. Sen gick jag och Tina på alla tänktbara affärer som sålde iPhones. Applebutiken skulle just stänga och Expert hade inte iPhones. The PhoneHouse i CK var dock öppet och sålde iPhones. Så efter lite snack med snubben bakon disken där så lämnade Tina butiken en iPhone 3Gs rikare! Grattis! Välkommen till familjen. Nu måste jag kräkas lite av avundsjuka och fundera riktigt noga på om jag också ska köpa en. Sen blir det att ta fram min pedagogiska sida och lära hon allt jag kan.

Vi åt nyss en stor familjemiddag med hela crewet och sen bär det nog av till stan och(eller) till Fredde på A-torp. Får se vad som händer riktigt, det blir nog soft ändå.

Här kan jag bjuppa på en liten rulle från julafton när syrrans kille försöker stajla om sänka en bärs utan avbrott. Botten upp och resten i håret:


Nu ska jag nog duscha och grejer.


hörs…

peace…
2009-12-26 @ 19:23:12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0