Det blev…

…ett överraskningsmoment istället.

Kl. 10.00 igår satte jag mej på en buss. Två bussbyten (på grund av fel på växellåda!) och fem timmar senare var jag i Härnösand. Jag tog såklart inte med mej min kamera(?). Och varför? Jo, för att min hårddisk som jag lämnade in funkar fortfarande inte som den ska. Och då vill jag inte riskera att det händer nått mer med den när jag är on the road. Osv, osv, osv, osv, osv. Det blev chillen efter att chocken av att jag helt plötsligt dök upp hade lagt sej. Resten är inte alls en avlägsen historia.

Och det tar oss till nutiden:
Vakna av hunger, har ni nånsin gjort det? Det har jag. Imorse också. Som tur är så är det kanske bara 300 meter till Coop Horum. Så jag och min hunger traskade ner och inhandlade några av dom viktigaste ingredienserna i livet:
Mjölk 3x
Juice Äpple
Drickyoghurt
Falukorv
Gorbys
Bananer 3x
Burn
Godis

Jag köpte mej också en French Hot Dog. Så nu är jag ganska mätt efter den, ett glas mjölk, ett glas äpplesaft, ett glas yoghurt och en burn.
Oscar KP var här och hälsade på också, men nu har han kickat så jag sitter här i min ensamhet och skriver. Jag hade eventuellt tänkt fara på Teknichus idag men jag tar nog kanske det imorgon. Det skulle vara roligt. Man minns ju hur det var att vara på Teknikens Hus i Luleå när man var liten, och det var ju ändå inte så länge sen man var barn.
Det är man ju typ fortfarande.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 16.00 så att det börjar hända grejer här. Kanske kan dra nån rulle och glutta på. Jag ångrar iaf att jag inte tog med mej min kamera, för hade jag haft med mej den SÅ HADE JAG STÄLLT MEJ OCH DANSAT NAKEN PÅ BORDET OCH SEN LAGT UPP DET PÅ YOUTUBE!! Nae men. I brist på annat att göra hade jag kanske gjort nått sånt.
Sen ringde dom just från Irland också. Det verkar som att jag har fått jobb på HP iallafall. Intervjun hade gått bra och dom skulle höra av sej med besked om några dagar.

Jag ser en ojämn tendens hos mina besökare på tal om inget. Vet inte vad det beror på, men det är som att varannan dag så går det upp till medel och sen är det pinsamt lågt några dagar. Och det blir ju inte bättre av att jag inte har nån kamera så att jag kan visa med bilder vad som händer. Men skit samma. Nog om detta. Återkommer inom en snar framtid.

Google <3…


Höres tot…

Peaces tot…
2009-12-16 @ 14:24:12

Kommentarer
Postat av: Alexander Falk. Dublin, Ireland., kl. 18:51:37, 2009-12-16.

vadå besked:D vi har ju fått jobbet!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0