Tjugofyratolvnollnio…

Ho ho hoe hoes n'niggahz…

Idag är det doppare dan. Men okej, för att få lite mer innehåll så kan jag börja från gårdagen. Jag, Inger, Audrey och Jerry for till Malik och Sam och skulle hälsa på. Till en början så var grabbarna lite blyga men det tog inte länge innan dom hängde på Jeremy och skrek och hade damp. Jag skjutsade syrrans kille på affären också.

"Uppesittarkväll" hos "Fredde". Vi såg Jennifers Body. Den sög typ. Det är en komedithrillerskräck. Vilket oftast inte blir så bra men it's okey, I had fun. Lance har kommit hem och tittade förbi också.

Senare fick vi för oss att vi skulle dra ut till Klutmarksbacken för att se om det skulle finnas möjlighet att eventuellt kanske åka nån slags bobb eller pulka eller madrass. Och det är rent, och då menar jag, någe lite snö vart man än far. Det var så mkt snö att vi inte kunde komma upp i backen och se om vi kunde åka osv. Så vi sket i det och kickade tillbaka hem. Vi hann förbi Shell sen blev det hem lite tidigare än vanligt efter som det som sagt är julafton idag.
På nått sätt så känns det inte som det, men julgranen och alla klappar som ligger där under övertygar mej lite lätt vi en andra anblick.
En annan tradition som vi på SBH har dragit igång är att varje jul efter man har softat med familjen och grejer så gittar vi på Shell och käkar en kulkorv. Det blir fjärde eller femte året i rad vi gör det nu.

Det kommer nog upp en och annan bild lite senare. Tills vidare kan jag blejza den här underbara låten som jag hittade på YouTube. Han som har gjort den ska ha creds för det känns som att han hade lite problem när han spelade in den. Lyssna noggrant på 0:45 och 0:49. Han fick lite svårt att blåsa och träffa rätt toner! Hihehuhahahej:

Fett credz…

Nu ska jag fan gå ut och skotta. Världen spårar annars. God jul på er, så hörs vi senare. Fridens(?)…


Hörs…

Fred…
2009-12-24 @ 11:37:58

Kommentarer
Postat av: Alxsaander Dublin, kl. 03:25:02, 2009-12-26.

Killen har lungorna!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0