Freaky Friday…

Tjo mother punk ass niggahs…

För alla er som tycker att det är drygt att åka buss; bussen som vi skulle ta kl. 17.00 var 45 minuter försenad. Med 19 minus och grejer så väntade vi typ 20 min sen vart vi tvugna att värma oss på Frasses med en pommesmeny. Dock som kompensation så payade vi inget från Härnös till Övik. Där bytte vi buss och kom iallafall hem betydligt billigare men ack lite senare.

Idag blev en sån där lugn dag igen. Chillnin' hemma och en och annan skjuts. Sen blev det en korv på Shell med gamle Kivelä. Han var bara förbipasserande och på väg till Haparanda för dylika julfiranden. Just nu sitter jag på LAN med Bajjan, Alle, Bollen Karja och Per. Jag är bara här tillfälligt, men eftersom min data är en sån där data som man kallar lapptåpp så kan ja ha me' me' 'an! Ska nog hinna med att se ett eller annat Family Guy avsnitt.

På tal om inget annat, här hör ni my main man Kaanquest reppa lite SwedishiphopBlogg:

Frank Words…

Nu ska jag hämta Mo sen blir det softa ner tot. Det var nått mer jag skulle ta upp, men jag återkommer väl då. Stay tuned y'all…


öres…

eace…
2009-12-18 @ 21:25:23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0