Thick Thursday & Fuzzy Friday…

Yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo…

Igår togs det lugnt. Som vanligt. Alla var här och dom flesta spelade kort. Fallos är hemma i helgen. Och Fredde har kommit hem också. Inget mer märvärdigt än så. Nu känner jag att jag bara skriver korta meningar. Det är meningen. En snabbis på Obs! Sen hann vi med att softa på Shell ett stund. Det blev en tidig kväll och jag trodde att jag skulle komma mej upp tidigt idag? Detta är varför:

Denna text skola artikuleras af dig som läser: Jag vaknade första gången imorse klockan tio, noll, noll. Sedan ringde väckaren klockan elva, noll, noll. Jag led av outhärdliga ryggsmärtor. Väckaren ringde igen vid tolv, noll, noll. Jag blev illa tvungen att ligga kvar i sängen på grund af min ryggs tilstånd. Denna skada i ryggen beror mest troligt på att jag busade med Carl igårkväll och det resulterade i att några armbågar delades ut. Varav en träffade min ryggrad och ställde till det för mig.

Annars idag så har jag hunnit förbi syrran för att passa Malik och Sam. Vi byggde lego. Dom byggde bilar som dom tävlade med, där båda vann hela tiden? Jag försökte bygga ihop mina gamla rymdskepp och mina modeller som jag hade när jag var liten. Dom har fått ärva mitt och brorsans gamla lego.
Jag hann också på stan och jag hittade en skjorta som jag tjackade. Och jag tänker inte lägga upp den här, det är både pinsamt och jag är inte riktigt för att visa upp en massa kläder som jag har köpt. Det känns för mkt "hej-jag-heter-lillblondin-och-jag-bloggar-om-skitsaker!". Så dom som jag tycker ska få se den kommer väl få se den när jag använder den IRL. :)

Nu har jag käkat och softar nere med Alle och Linus. Vi ska kanske förbi Karja eller Fredde. Vi får se. Hur som helst ska chilla i sinne, that's for sure!

Inget svar från HP idag iallafall. Dom lär väl höra av sej till veckan. Det visar sej. Nått annat lite random stuff:
Jag har bara en Vanilla Coke kvar. Vet inte när jag ska hinna köpa ett nytt 12-pack. Man måste trots att föra till Umeå eller Luleå för att köpa det. Sucks!
Jag nös just så hårt att det gjorde ont som fan i ryggen. Phuuuuck!
Jag har två kexchoklad i kylen som jag ska trycka om 3.5 minuter! Nice!
Det känns som att det är nått mer jag skulle kunna nämna, men jag har glömt det just nu! Fan!
Nu ska jag höra med grabbarna vad som ska ske! Hej!

(Tänkte lägga upp nån cool bild men min hårddisk jag inte kommit tillbaka från lagningen på Teknik Magasinet! :S)


Hërs

Pëace

2009-12-11 @ 19:39:11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0