Idag…

…blev en så där dag som man bara ville ligga kvar i sängen. Och det gjorde jag också. Jag kan erkänna det här på internet; jag klev upp 15.00! Dock vaknade jag först vid 08.00-tiden och sen vid 12.00 nån gång. Men jag låg och drog mej trots att jag hade en massa grejer att göra. Nu sitter jag och käkar stekt falukorv och dricker äppelsaft. Jag har hunnit med att diska lite, packa, bädda. Bussen hem går kl. 17.00 och tjejerna kommer hem närsomhelst.

Där fick ni lite nutid, här kommer lite dåtid:
I natt drömde jag åter igen en återkommande dröm som jag har börjat drömma lite då och då. Drömmen går alltid ut på samma sak; vi är ett helt gäng i ett hus, oftast hemma i mitt eget hem. Alla mina polare är där och det är oftast mörkt. Alla går omkring med handdukar och använder dom som piskor. Och varför denna dröm är lite läskig är för att utanför mitt hus så kryllar det av Velociraptorer (vilket förövrigt var min favvodinosaurie när jag var liten). Och dessa velociraptorer försöker ju komma in i huset och döda oss! Och då är det fan ingen lek att försöka hålla dom borta från alla flanker. Och typ dörrar som helt plötsligt står öppna och grejer. Och dom enda vapen vi har är dom där förbannade handdukarna som vi har virat som piskor och använder för att snärta ihjäl alla dinosaurier. Dock så får man alltid in världens hårdaste snärt när man väl ska sänka en sån där jävel. PANG! Så dör dom tot! Men, men, jag sov gott i natt iallafall.

Ett annat dilemma?
Jag och Alexander har ju fått jobb på HP. Och det känns roligt och spännande. Men dilemmat i det hela är att när vi bokade biljetterna till Dublin så valde vi inte att kunna avboka om vi skulle ångra oss. "Varför ska vi ångra oss? Vi kommer inte göra det!". Och så är det, men HP säger att dom betalar våran biljett ner och dom säger också att vi måste komma ner den 10e januari. Det betyder att våra biljetter som vi har till den 11e är helt värdelösa och att vi har betalat 2000 spänn i onödan. Så om det är nån som vill köpa två biljetter till Dublin den 11e januari 2010, så är det bara att höra av sej. Priset är ju såklart inte 2000, utan rimligare.
Alla problem har ju en baksida, eller framsida. Eller på andra sidan av den här jävla medaljen eller vad fan man säger; så går det inga flyg från Skell den 10e jan. Så det betyder att vi kanske måste ta oss till Umeå eller Luleå för att flyga ner till Stockholm och sen till Dublin. Vilket också kommer att kosta oss en massa skit. För som vi har förstått det så betalar HP flygbiljetten till Dublin, sen om det är från våran hemstad eller Stockholm, det verkar vara vårat problem. Vi kommer inte ha råd att punga ut en massa sånna kostnader om det skulle vara så. Men vi ska maila dom och höra vad som sker tot!

Det blev inte så mkt att göra idag som jag kanske hade tänkt. Jag skulle på banken till exempel och kanske på Teknichus. Men det blir oftast inte som man tänker alla gånger!

Nu ska jag inte fortsätta plåga alla er som "tycker att det är drygt att läsa blogginlägg som inte har några bilder". See ya, bitches…


]-[Ö]R]E5.,.,

]P]E/\C3,.,.
2009-12-17 @ 16:16:55

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundgren, kl. 21:34:09, 2009-12-17.

Lägg ut biljetterna på Blocket eller Tradera så borde dom försvinna ganska fort :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0