Jewl…

Tjo motherfuckaz…

Inget bloggandepå två dagar. Shame on a nigger! Nae men jag har inte haft så mkt tillgång till dator och grejer. För att summera lite av det som har försiggått:
"Hängt" (spenderat tid) på stan för att uträtta endel ärenden och så vidare.
Sovit ut.
Chillat.
Softat.

Min moster, hennes man, Jeremy och hans dotter Audrey kom till oss igår hela vägen från Holland. Dom flög från Amsterdam till Stockholm, sen blev det bilfärd upp till kalla och snöiga(!) Skell. Så igår vart det lite hastig kvalitetstid och sen landhockey med grabzen. Upp idag och in till stan. Hookade med Calle och gick omkring med Audrey, Jerry och Inger. Sen tog vi en fika med morsan också.

Hopp!

Nu har jag käkat och väntar på lite folk och lite telefonsamtal. Ikväll tror jag det blir en uteaktivitet med snö på menyn.

Det kanske blev ett lite tåkigt inlägg så här med två dagars mellanrum. Typ; gjort det, sen det, sen varit där och sen där. Men jag kanske kan återkomma med lite roliga grejer! :)

Dock! På tal om roliga grejer som inte alls endå var så roliga. Idag när jag kickade i stan med min click så gick det omkring en kort och tjock gubbe som skrek "HALT!" till folk som passerade han. Sen sa han; "jag skoja bara, god jul!". Han skrämde en barnfamilj och en gammal tant. Och att han typ såg ut som en jultomte gjorde saken inte mindre roligt. Det är äkta julstämmning det!


Höres…

Peace…
2009-12-22 @ 20:25:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0