Just ja…

…jag glömde lägga in dom här länkarna som jag hittade igen på min Facebook.

För en tid sen så utvecklade vi i SBH två stycken quizar på Facebook. "Vem i SBH är du?" och "Vem av SBH-brudarna är du?". Även om det inte finns något drygare en folk som lägger upp quizar hela tiden om värdelösa saker så kände vi att det måste finnas några SBH-relaterade quizar. Jag hade nästan glömt bort att dom fanns och jag känner kanske att det är dags att göra några nya quizar. Vi får se om jag kommer på nån bra idé.
Ni som läser och kommer från Skellefteå eller har mej på Facefuck har säkert redan gjort quizarna, men what the fuck? Gör dom igen, eller inte. Det är bara en kul grej.


Vem i SBH är du?


Vem av SBH-brudarna är du?


P'z
2009-12-04 @ 02:44:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0