Min vän Klaud O'Connour

Yo bitches…

I förrgårkväll gick jag, Calle och Audrey upp på garagetaket och skotta ner en gigaantisk hög med snö nedanför. Sen hoppade vi! Riktigt kulig vinteraktivitet. Vi gick förbi hos Bajjan också och skulle hoppa i snön på hans bakgård men då blev det hockey mitt i allt ihop. Då gick jag och Audrey hem och Calle och Bajjan "såg hockey".

Igår kom Kludd hem från Irland. Han ska vara hemma en vecka. Jag visste att han skulle komma hem så jag mötte upp han på Vitberget sen for vi runt stan och överraskade lite folk. Snacka om att folk som inte visste om det blev förvånade. Han gick bara in och la sej på Bajsi där han låg och sov t ex. Bajjan fattade först inte vem det var men sen såg han ju.
Sen vid 1400 kickade jag, Isse, Tina, Audrey och Jeremy till Boda Borg och regerade. Eller ja, det blev inte så många stämplar där inte. Inte en enda faktiskt. Det var inte det att det var svårt, vi klarade bara inte av ett enda rum. Men it's okey, I had fun!

I gårkväll lagade vi Fallos mytomspunna tacogratäng hos Tina och sen var det meningen att vi skulle planera lite nyårsaktiviteter men det slutade med att vi kickade på Olles. Alla var där, Jocke Andersson, Kludd, hela SBH. Klockan blev typ 0000 och sen GICK vi hem för att vi inte hade nån bil. Kallt!

Nu idag ska jag gitta på stan och lämna in min hårddisk igen. Hoppas asen kan göra något rätt den här gången och fixa den. Jag måste också dubbelkolla om jag har backat upp den. Men det tror jag att jag har gjort!

Mycket text och lite bilder, live with it. Efter den 10e januari blir det bättre innehåll här på bloggen. Nu: Stan och fuck y'all…


Hörs

P'z
2009-12-29 @ 14:24:42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0