SS & MM…

Heeii…

Slow Sunday:
Vi for till Fallos och softade en stund. Han bjöd på lite fika och vi såg julkalendern och nyheterna. Sen skulle han iväg och grejer. Vi for tillbaka hem till mej (jag och Calle) och sen kom Bajjan och Alle efter ett tag. Vi chillade och kom faktiskt fram till ngt vettigt. Vi bestämde oss för att försöka styra upp våra liv. Jag, Bajsi, Calle och Alle. Det betyder att vi ska försöka stiga upp tidigt (tidigare(?) än vanligt). Alltså inte vid 13.00, 14.00 eller 15.00. Så att man hinner se dagsljuset iallafall. Och andas lite mer frisk luft än vad vi i nuläget gör…

Moody Monday:
…så imorse så ringde min väckare vid 10.00 (som alltid) men med undantaget att jag var verkligen inställd på att stiga upp nångång då (typ en och en halv timme senare).
Fick också lite hjälp av min personliga väckare faktiskt! Nice! :)

Calle kom faktiskt cyklandes till mej också. Det trodde jag aldrig. Sen droppade Bajjan också in. Vi fick dock fara förbi A-Torp och väcka Alle. Sen pickade vi Fredde och beggade oss till stan. Fredde hade lite grejer som han skulle köpa och jag hann förbi TeknikMagasinet och hämta min hårddisk! :) Så nu är jag back on track. Alla mina 20 000+ bilder är back again. Cirka 73.4 GB bilder. Det är typ 76 965 478.4 kilobytes bilder! :) Det är också därför jag inte har tagit så mkt bilder nu när jag har haft HDn på lagning. Jag har inte haft nånstans att lagra alla bilder. Det tog typ en vecka att få HDn lagad på TMag. Dom hade ett papper med allt dom hade gjort med den. Han sa ngt om att dom hade pillat på med några partitioner och grejer. Jag vet inte om dom ens har gjort ngt fysiskt med den? Typ fixa det konstiga klickljudet som den gav ifrån sej ibland? För om dom bara har formaterat den och gjort om partitionerna så skulle jag lika gärna kunnat göra det själv. Men vi får se. Jag håller på att kopiera tillbaka mitt bildbibliotek nu iaf.
30 GB av 73 GB. Cirka 42 minuter…

ZAP Mobile Disk 250Gb (USB 2.0), 899:- @TMag…


Nog om det. Ikväll blir det chillen. Det blir ändå en lite annorlunda kväll endå. Fallos är hemma tills nästa år. Fredde är hemma osv. Så en gammal hederlig filmkväll hos Fredde plingar inte helt fel! Det blir en tidig kväll för att maintaina "vi-som-har-bestämt-oss-för-att-börja-stiga-upp-tidigt-xxx-megan-fox-dubble-oh-seven-klubben". Nu väntar jag på middag, sen ska jag mekka lite grejer i pannrummet.

Just ja, en annan sak. Kan du, Charlotte Ericsson, förklara varför det är krig mellan oss och du var tvungen att lägga upp en boybandbild på mej på din blogg? Haha! Det bästa är att du säkert tror att jag tycker att det är pinsamt att du la upp den bilden på mej. Men det tycker jag inte, det är bara komiskt! :) Men om du säger att det är "on" med krig så vet du att jag har många bilder på dej där ditt ansiktsuttryck säger typ: "BRNAGAHMZLjagärbengGRUMUHBUHLÄÄÄ!". Jag såg dock att du har tagit bort bilden redan så. Men om du verkligen vill att det ska vara on så säg bara till! :)


H0Rs

P3ACe
2009-12-14 @ 16:46:04

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 22:32:57, 2009-12-14.

haha jag kom på att jag blir ganska ägd om jag startar krig p jag struntar ire (A)

Postat av: Alexander Falk. Dublin, Ireland., kl. 16:46:23, 2009-12-15.

vars var mina vapenbröder när jag behövde er idag! vaknade 16.25 ffs!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0