Ondsdak…

Wzup my håomdawghz…

Idag har jag "varit duktig" och transporterat mej själv med hjälp av mina egna ben. Jag gick förbi min farmor och hjälpte dom med deras TV. Det är ju rätt många knappar på en TV-dosa och när man är lite till åren kommen så är det lätt att det blir fel och man råkar ställa om alla kanaler. Men det fixade Vicke TV-docktorn tot!
Jag gick in till stan och styrde upp lite bankärenden, sen hann jag förbi Apple Storen för att se om dom har fått in några Magic Mousear. Men icket! Hepp, okej. Gick tillbaka hem och såg ett avsnitt av FlashForward och Family Guy. Sen har jag inte gjort nånting af värdeh!

Jag har chillat med Alle ikväll och vi har snackat med Kludd på Skype. Det var roligt!

Ludvink O'Connour…

Imorgon måste jag städa mitt rum. Det är oftast en dryg och lång process men det måste göras. Det kommer bli nice som fan. Över till nått helt annat. För er som ingår i SBH och vill kunna ta del av våran FTP så hänvisar jag till det senaste mailet som Fallos skrev på Facebook. Där finns det info om hur man betalar osv. Det är redan fyra stycken som har betalat och dom har fått sina anvandare. Nu ska jag dricka upp min Vanilla Coke och sen blir det kanske en film.


Hewrez…

Pewze…
2009-12-02 @ 22:03:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0