S? N? Ö? Frågetecken.

Det är den tjugosjunde december år 2009. Slutet är nära. Jag ska fatta mej kort. Eftersom inom en snar framtid så kommer vi att vara helt insnöade här. Det spelar ingen roll hur mkt man skottar. Det kommer bara ner mer och mer. Bilar slutar fungera, folk fastnar i snön och fryser ihjäl. Vi har redan förlorat tre av våra crewmedlemmar i det förbannade vädret. Ikväll tar vi oss ann dom stora snöhögarna och beger oss ut i snöovädret för att ändå försöka göra något positivt i dessa hemska tider. Dock så måste vi hitta en annan väg ut. Snön har tagit hela framsidan och stora delar av baksidan. Snart kommer kanske plogmaskinen också, det kan betyda slutet för oss alla. Den gör mer onytta än nytta. Är man nte synlig ute så kör den skoningslöst över en och man går en faslig död till mötes.

Bilder att skåda:
TRYCK HÄR!

Tiden är snart inne för att inta lite föda och sedan åker överlevnadsdräkten på. Säkerheten kommer främst. Ingen ska gå utan. Jag skriver det här på min sista bit toapapper. Jag vet inte om jag ska torka mej med det eller elda det för att få tillbaka känseln i mina lemmar. Skriver mer sen när jag kan, nu ska jag utföra en hemskjutsning.
Det här var er kapten Viktor Gidlöf, överman på rymdskeppet Anastacia. 27 decemb……………



2009-12-27 @ 17:05:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0