Static Saturday…

Tjo motherfussass…

Igår var det lördag. Och idag är det söndag och Simon 'Fallos' Falkman fyller tjugo årar. GRATIS HORA!

Lördagen fick bestå av en kraftgång till stan för att vara snäll vän och uträtta ärenden. Sen blev det lazertag för hela slanten (mesigt uttryck, jag vet!). Vi var tolv personer, så sex mot sex. Mitt kodnamn var King Arthur och jag var befäl i blåa laget. Så passande som det verkar så vann jag också hela skiten. Jag fick 14 650 poäng och tvåan ("Fredde") fick 13 400 poäng. Utan att skryta så berodde nog min överlägsenhet på grund av min oerhörda förmånga att rikta och avfyra ett vapen. Det resulterade också i att jag aldrig blev skjuten i ryggen. I got mah own bac!

Det om det…

Sen gick hela svettiga skaran och käkade på Viking. Man dog typ av törstighet och det sänktes rent någe lite vatten. Alla beställde typ pizza och dyra entrecote alá baugette viva la France-rätter och vin och grejer. Själv nöjde jag mej helt och hållet med två grillkorvar med pommes för 50:-. I och med min beställning följde ett pinsamt scenario med Fredrik. Som skrek inne i restaurangen.

Nog om det…

Efter detta blev det kicken hem och efter ett tags chillande så for vi till Karjas kvartersgård på A-Torp:

Fallos 20 papp, 2k9…

Och som vanligt så blev jag inte med på en enda bild! Tragiskt men sant, tragiskt men sant, tragiskt, sant…

Efter att vi sjungit Nationalsången för Fallos så skulle dom flesta gitta ut på krogen. Jag och Fredde skjutsade lite folk sen drog vi på Max och tjackade krubb. Efter maten blev vi tvungna att lämna tryggheten av mitt rum och bege oss ut för att skjutsa lite mer människor. Sen for vi hem och sov.

Här kommer en liten rulle i brist på annan film att lägga upp. Jag känner att min YouTube-kanal börjar bli lite full med tråkig film från mitt rum, men det kommer snart något spännande faktiskt! :)

Kolla med [HQ]…

Nu ska jag och Calle till Fallos och ta en fjika! :)


HörZ

PeacE
2009-12-13 @ 18:39:49

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 23:43:05, 2009-12-13.

OKEJ nu är det krig. Boybandsbilderna åker upp i ett eget album på fejjan.


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0