Status Saturday…

Yo tards…

Upp vid 12.00 och iväg till Leo's Lekland. Malik, Sam, jag och Tina. Dom har nyöppnat det typ igår. Det var klätterställningar och hoppborgar och studsmattor och rutschkanor och innebandy och basket och en massa coola grejer:

Lika kul för dom små som för dom vuxna… :)

Det blev slush och popcorn i en liten paus. Sen vid 16.00 blev det gitten hem.

Vi hämtade upp Fredde och Linn sen hem och käka lite grann. Jag och Fredde beggade oss sen till Tina och jag fick äntligen se Ingorious Bastards efter fyran månaders väntan. För dom som inte redan visste så såg ALLA, och då menar jag ALLA, som jag känner den dagen innan jag och Calle kom hem från Norge. Så fuck alla andra, det var en riktigt nice rulle.

Vi drog ut och cruisade lite och for förbi O'Learys och träffade Frances ett stund. Jag hann också dubbla upp mej på Blackjack. Sen blev det Max och hem. Vi skulle lira lite TVspel, men det vart inte så mkt av. Upp på Shell norr och hämta Freddes brorsa sen hem tot. Bra dag och kväll.

Imorgon (eller idag) ska jag se till att hinna städa lite. Fredde ville komma förbi och försöka pilla lite på hans film. Nu ska jag tamefan sova for fuck SAFE!!!!1


Höres yoall

Fredens yoall
2009-12-20 @ 03:38:13

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 15:07:20, 2009-12-21.

INTE okej att se den utan mig!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0