Thirsty Tuesday…

Tjo…

Jag hade egentligen tänkt blogga en till gång igår, men jag fick inte tid. Vi softade iaf hemma hos mej som vanligt sen blev det gitten på Shell för en nattkorv och nattbullar.

Jag tänkte inte sova lika länge som igår, men jag kom mej upp, efter nån timmes dragande i sängen, vid 13.30. Jag ringde till Alle och vi kickade på stan och tog en fijkah (1:38).
Vi hade tänkt gå till parken (1:36) och läsa tidningen, men vi pallade inte. Vi satte oss på Restaurang Kitchen på CK och jag käkade en morotskaka och med Pepsi.

Mums…

Vi satt där och snackade en massa skit i en och en halv timme. Vi insåg att det var roligt att stå och kolla ner på alla människor som passerade nedanför utan att ens ha en liten aning om att vi satt där uppe och kollade ner(!). Det var kul. Fråga inte varför vi fick den impulsen att dra och ta en fika, det har typ aldrig hänt i världshistorien nånsin. Men det var ändå soft. Det hade nog nått att göra med att vi ville inte sova bort halva dagen, utan försöka komma upp i vettig tid och göra något. Man kände sej som en riktig blondinbloggare när man drog på stan och fika och sen tar en bild på det man fikade och lägger upp den i ett blogginlägg på bloggen.

Imorgon blir det upp lite tidigare ändå och ta sej till stan. Jag ska eventuellt lämna in min iPhone på lagning. Det har typ fastnat nått nere i 3.5 mm ljuduttaget. Det gör att jag inte kan koppla in några hörlurar helt och hållet och ljudet låter då fuckat. Men jag vet inte, om man lämnar in den så får man väl tillbaka den nästnästa valborgs 2011. Och då när man under den valborgskvällen måste ha sin mobil mer än allt i världen för att man ska ta emot ett MMS från en vän som just ska spränga den coolaste hemmagjorda bomben nånsin så står man där med en lånemobil av modell Nokia 3210, som inte ens har Snake spelet, och vill bara spy…

Annars då?
Dags att bli lite avundsjuk. Farsans dator gick ner helt och hållet idag och eftersom han har endel viktiga saker som måte utföras så blev utvägen att han gick och köpte en ny iMac 3.06 GHz 21.5" med 8GB RAM (kolla länkarna!). Trådlöst tangentbord och nya Magic Mouse också. För er som fortfarande inte vet vad jag snackar om
KOLLA HÄR!


Kvällens låt:
Här blir det dags för lite gospel!

Nuskajaginteskrivamerhadetgöttsåsesviiframtiden…


Hösrs^

Pesce^
2009-12-09 @ 00:36:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0