Wicked Wednesday…

Yo alla…

Jag vet att det inte är onsdag längre men fuck that. Dagen i stort då:
Jag gick till stan vid 13.00 och snackade lite med expediten på Apple Storen. Dom kunde inte göra så mkt åt att det har fastnat lite damm nere i ljuduttaget eftersom det inte är en egentlig skada. Hon bad mej bara försöka peta ut skräpet med en synål eller nått annat avlångt. Jag tackade för den lilla hjälpen jag fick och gick och köpte en Redbull. Sen kickade jag hem.

Ikväll drog vi till Karjas brorsas lägenhet och lirade lite Wii. Jag tog med mej min dator till Karja för att jag och Alle skulle förbereda oss lite för imorgon då HP ringer. Sen fick jag lite tid att sitta och pilla på min iPhone-app som jag håller på med. Den är ganska hemlig ännu men jag kommer nog att kunna skriva lite om den senare.


Calle tog fram sin fjortissida och ville inte vara med på bild, respekterar folks integritet men fuck that…

Nu står vi faktiskt på Shell och softar. Jag tjackade en korv och en Fanta. Bengen var här för ett tag sen också, det var nån som hade tankat och smitit. Pretty allvarligt brott ändå. Dom skulle nog ut på lite spaning och raportering och sen återkomma till Shell här i hooden. Hard knock life y'all!

Imorgon ringer HP, som sagt, vid 13.00. Jag och Alle ska ha telefonintervju om vi får jobb, eller inte, på HP. Förmodligen samma avdelning som Kludd jobbar på. Det skulle förenkla en massa, och vara ganska kul! :) Annars imorgon så är det inte så mkt inplanerat. Hjälpa till hemma kanske, pilla lite på iPhone-appen. Kanske hinner gå ut och gå en sväng också.

Det här kan vara det sjukaste jag har gjort. Alltså blogga från Shell! Nu ska jag publicera och kicka hem. Ha det!

Här är en cplåt:

Frodo-frodo-sam…



Hwers#

Pweace#
2009-12-10 @ 01:34:47

Kommentarer
Postat av: Sandra på Shell, kl. 03:46:38, 2009-12-10.

Du är alltid välkommen att blogga från Shell... "hur sjukt den än är" :P

Ingen updatering på natten stora brott. Är nog kört, känns rätt så surt!




Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0