Veckoslut…

Tjo motherfuckas…

Det har varit helg. Det betyder ibland mycket tid till najsa saker, och lite tid till Intolerismen.

Idag är det söndag. Det innebär att det är måndag imorgon. Och det innebär att man får kännas sej "arbetsökande" igen. Och det är lite så det är nu också. Jag och Alle fick ett nummer av Ludde i Dublin till en kille på CPL (rekryteringsföretag) som kanske kunde fixa ett jobb åt oss på HP, på samma jobb som Ludde. Så vi ska snacka med dom lite grann vid 11.00-tiden imorgon.

I förrgår var det fredag och det vart en lugn kväll, Fredde kom hem från Umeå och TLAiH kom hem från H-sand. Vi chillade hemma hos mej tills vi kickade till Fredde för första gången på ett bra tag. Mitt lås på bilen hade frusit och jag ville inte lämna bilen olåst på A-Torp så jag gittade och gjorde en tidig kväll.

Igår var det lördag och dom flesta i SBH pimplade öl hos Jonas 'Curious K' Karja. Det blev lite Assasins Creed II och Tekken 6-lirande på xBox, en och annan hämtning och sen hann jag förbi Linns 20th b-day. Där träffade jag Tina, Linn, Agnes och Lotte med fler. Efter lite om och men, om jag skulle dra hem eller inte, så hamnade jag på Calles vid BlackJackbordet. Jag satte mej med hundra spänn vid den sista platsen. Jag la inte in min insats för än dealern blandade om skon och det gick att börja räkna. Plus ett, plus två, plus två, tre, fyra… sju. La in insatsen, spelade korrenkt, förlorade. Detta kan bero på flera faktorer trots omständigheterna. 1) Jag satt på sista platsen, vilket betyder att 'counten' lätt kan gå ner och vara på noll igen innan det är min tur. 2) Att jag blev psykiskt störd av en man med utländskt påbrå, låt oss kalla han för Bessam Al-Salami, som hela tiden trodde att han visste vad han gjorde.

Idag är det som sagt söndag och jag har varit med Tina så mycket som jag kunnat innan deras buss åkte vid 16.00. Jag har hunnit med att softa med Malik och Sam och åkt kälke i lekparken också. Och ikväll började chillen med Alle för att sedan utvecklas till, jag, Alle, Calle, Bajjan, Sandra och Jennifer.

State of Mind at the moment:
Trött som fan…
Dåligt samvete för att ha tryckt wienerbröd…
Varm…
Längtar…

Lite tidsspärrar*:
Nästa helg - Fallos fyller 20.
Nästnästa helg - Det börjar vankas jul och en del andra godsaker! ;)
31/12-09 - New years eve…
11/1-10 - Dub…

Jag har fem invites över till Spotify påtal om inget, för dom som vill. Skriv ett mail till mej ([email protected]) eller lämna en kommentar här på bloggen.


* tidsspärr är den spärr i livet där en måste befinna sig på en speciell plats vid ett speciellt tillfälle. Ex. "Min nästa tidsspärr är imorgon klockan 07.30, för då ska jag till jobbet". Eller, "min tidsspärr är den 24 december, för då ska jag fira jul med släkten".


Nu ska jag se till att uploada detta.


Hrs,

Pce,
2009-12-06 @ 22:50:31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0