Hoax…

Hej svej!

Fan vad whack opening? "Hej svej"? What!?

Dagens döda käk: Grillkorv stekta utan smör, glömde köpa det. Phett drygt! Men det vi dock köpte var Fun Light Ice Tea Peach!! Tack skyarna för det iaf!! Phett nice.
fun fuck
Hittade ingen jävla bild på Fun Fucking Light Ice Tea Peach, men vafan! :)

Dagens döda jobb: Lite packet, skönt. Utspridda packet, inte skönt! På tal om död. Jag var riktigt, RIKTIGT nära att avlsuta livet för en liten skatarkid. Jo, faktiskt! Jag körde väl kanske 15, 20 km/h mot ett övergångsställe, näe saktare typ. Säg 10. Sen från ingenstans, SWOOSH! Ungjävlen på skateboard. SKWEEK! Jag måste såklart tvärbromsa för det här lilla fanskapets familjs skull… och för att det inte skulle vara så kul att ha kört över nån…
Akkurat efter övergångsstället så skulle jag stanna och leverera. Då såg jag hur några personer stannade lillkillen och på deras gester såg jag att dom försökte förklara för han att man måste titta åt både VÄNSTER OCH HÖGER när man korsar gatan! Och jag såg också att han såg döden rätt i vitögat, hans blick vid reaktionstillfället skrek; nu dör jag mamma!! Men det var kul!

Andra saker som är kul? I dag är det 40 år sen Neil Armstrong och Buzz Aldrin "gick på månen". Jag personligen är en non-believer och är övertygad om att det aldrig hände. Finns inte så mycket mer att säga om det, se http://www.youtube.com/watch?v=Y5MVVtFYTSo istället och snacka sen!

Det är typ intressantare att i dag för 85 år sen bildades världsschackförbundet FIDE, Fédération Internationale des Échecs i Paris!


Annars blir det bara att chilla ikv. Calle ser på Disney Channel och jag ser på YouTube. Jag ska lira lite MI3 sen också!
Vädret.just.nu: Molnblandad sol och 17° grader, och det slog mej förut att vi bara har badat en gång tot hittills. 
Nu.just.nu: YouTube
Sen.just.nu: Dusch


Hörs.peace.nu…
2009-07-20 @ 19:51:29

Kommentarer
Postat av: Mahir, kl. 22:17:49, 2009-07-20.

Slå en pling när ni ska iväg och plaska så hakar jag på. har inte hunnit badat en enda gång här uppe i hålan :)

Postat av: Mahir, kl. 22:19:27, 2009-07-20.

Slå en pling när ni ska iväg och plaska så hakar jag på. har inte hunnit badat en enda gång här uppe i hålan :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0