Dagen i bilder (typ)

Hei på eder…

Ledigheten började vid 11.15

Min ovishet om hurvida man skall bruka en torktummlare svek mej och det resulterade i att jag fick lägga all min tvätt i vardagsrummet. Det blev dock inte helt tort. Efter lite konsultering med min mor så lade jag ändå tvätten i tummlaren som gav mej ett bättre resultat än väntat. Denna händelse beror mest på att jag har vuxit upp i ett hem där det aldrig har funnits tillgång till någon tummlare, nånsin!
i rummetrummetw
Primitiv lösning av torkning av tvätt.

himmelmatssväder
1: Väder kl. 11.53. Sol.
2: Krubb kl. 12.29
3: Väder kl. 12.29. Regn.


Nu är det äntligen slut på Radio Norge och deras skit som spelas om och om och om och om och om och om och om och om och om och om och om och om och igen. Jag har bränt fyra skivor: Afasi, Snook, Veronica Maggio och Promoe! :D Jag har typ ingen mjusse på min dator och jag pallar inte tanka ngt från den här IP adressen heller (om man åker dit så blir det dryga böter). Så det jag har gjort är att jag har spelat av all musik från Spotify med Audio Hijack Pro och sen bränt i iTunes. Drygt? Ja. Ovärt? Nej. Och nu är det klart!
datorkatter
1: Bränna skivor i sinne.
2: Väder kl. 16.43. Sol? Schitzofrent väder suger.

Jobb imorgon. Ber till skyarna att det kommer att vara lite paket och bättre väder än i dag. På tal om det, jag kan ju lägga upp en whack bild på det som http://www.statcounter.com/ tydligen kallar mina besökare! Jag tror att skiten inte riktigt räknar rätt? över 500 besökare från USA? Men inga från Skell? Hmm…
kartaa

Fuck that.


Höres i morgon!

peace
2009-07-08 @ 19:06:50

Kommentarer
Postat av: Mamma K, kl. 12:09:19, 2009-07-09.

Tumlare fanns tills du var 8 år. De följande 10 åren hade du nog ingen aning om hur använda kläder hamnade rena i garderoben!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0