Steder…

Yo…

Det märks att semestern har börjat in Bergen och världen typ? Inga paket knappt. Soft. En sak som dock får mej att spy galltvål är att varje ggn jag får paket på morgonen som ska uppma bergen i Bergen, så har jag inte med mej min iPhone? Tänker alltid, "jag tar med mej den i dag så jag kan plåta där uppifrån och visa alla hur nice det är". Men då får jag inte några paket dit upp? "Äh, jag skiter i att ta med mej den i dag, jag får ändå inga paket", tänker jag nästa dag. Då får jag såklart tio tusen paket som ska upp till utsikten i bergen! Ska försöka fixa det där och visa er motherfuckas snarast!
Dock så bidrar allt detta till att jag hatar serpentinvägar ännu mer och Bergen får passa in i listan 'Ställen jag hatar på B'. Här kan ni får den fullständiga listan:
1. Boden
2. Burträsk
3. Bergen
4. Betlehem
5. Bodan


I dag till middag fick det bli grillkorv stekta I SMÖR! Som ni märker så är det ganska svårt att variera sin så kallade kost när man är hemifrån, man inser att man har varit lat i hela sitt liv. Men man blir mätt varje dag iaf? :P
På tal om mätt så vill jag passa på att tacka…
1. Skellefteå
2. Stockholm
3. Bromma
4. Umeå
5. Solna
6. Malmö
7. Karlstad
8. Sundsvall
9.Helsingborg
10. Nacka
11. Linköping
12. Lillpite
13. Tingsryd
14. Kalmar
15. Arvidsjaur
16. Jönköping
17. Malå
18. Limhamn
19. Örebro
20. Vännersborg
21. Göteborg
22. Västerås
23. Norrköping
24. Piteå
25. Bergen
26. Oslo
27. Amersfoort
28. Lidköping
…för att ni läser min blogg. Om jag kunde skulle jag läsa eran också! :)

Alla rykten om att det ska regna 366 dagar om året i Bergen börjar jag känna är lite sanna faktiskt. Kan det inte bara sluta vara dåligt väder? För man kommer ändå komma hem till höst och svininfluensa och skit. Så lite sol tack?

Nu blir det att spika sej fram för Allsång på Skansen med ett litet special number! ;) :D


]-[ØR3Z…

p'z…
2009-07-21 @ 20:33:28

Kommentarer
Postat av: Lotte, kl. 17:38:37, 2009-07-22.

HAHAHAH alltså allvarligt VG jag DÖÖÖÖR.

Ställen jag hatar på B.

Först betlehem.. what?

SEN BODAN HAHAHAHAH jag har skrattat i minuter nu!!



tack det här gjorde min kvälll!!!

Postat av: Frida, kl. 22:19:26, 2009-07-22.

Nu kan du ju lägga till Lidköping i listan över dom som läser din blogg


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0