Mono…

Yo bitches!!

Kan bara börja med att säga att precis alla steriotyper om att kineser (gulingar i sej) alltid har kameran framme och färdas i flock när dom är turister, ÄR SANNA! 
chinaes
Alltid en hel hög med kineser med sina dyra systemkarmeror i högsta hugg (fast ingen teknologi är dyr i Kina eftersom allt görs där, Nintendo, Kinesiska muren, Hiroshima?). Alltid tillsammans och alltid överfascinerade av allt dom ser när dom är i ett nytt land/stad. Just det här turistlasset var egentligen dubbelt så många, men innan jag hann få fram min iPhone så hade hälften gått in på deras favoritställe China House!

Kan fortsätta med en lista på cool biofilmer som man kan säga att jag har rört (eftersom jag levererar till Bergen Bio):
1. Sin Nombre (som sagt!)
2. Public Ememies
3. Brüno
4. My sister's keeper
5. Skulle mörda för att kunna skriva Harry Potter och Halvblodsprinsen här, men det kan jag inte för jag har inte levererat den! :/ Det skulle vara coolt att ha gjort innan man dör! :D

Fortsatt i Harry Potter och Halvblodsprinsenspåret så kan jag säga att den sjätte Harry Potterfilmen, Harry Potter och Halvblodsprinsen, heter Harry Potter og Halvblodsprinsen på norska! Och jag köpte en biljett till premiären här i Norge imorgon. Den kostade 103 nok och det var SÅÅ värt det! :D Jag frågade Calle om han skulle med först, men han kunde göra listan på, hur han skulle mörda Harry Potter om han träffade han i verkligenheten, ganska lång. Och det skulle jag ju aldrig utsätta Harry för så jag går själv! :D


Annars då? När vi inte snackar om att döda folk eller kollar på Discovery? Jo, då lagar vi faktiskt hamburgare. Men just nu kommer jag inte närmare ett skrov utan dressing med smältost och plusmeny än så här i sommar:
burager
2 x 100 g pjår burgare & V! <3

Vädret i dag: Regn, med en nederbörd Bergen style. Massor alltså!
Vädret nu: Sol och 17°
Nu: H2O på Disney Channel…
Sen: Dusch…
Senare: Slagg…
Imorgon: Posten > Harry, Hermione och Ron…
Hörs: Peace…
2009-07-16 @ 21:38:52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0