Nördvarning…

Yo mofos!

Har just käkat. Ja, det blev en sen middag. För jag fastnade i Photoshot och Flash. Jag skulle tvärtesta en ny design på SBH hemsidan. Jag brainstormar bara lite och plockar bara design ur tomma luften, jag har ingen aning hur nått ska se ut. Det är bara ett förslag! :)
sbhhemsida
Den här bilden är ju såklart inte klar än, den är ju helt död nu men tänk er bara att sidan kommer vara lite mer interaktiv med en del rörande delar. Typ att jag gör en volt kanske, när man håller pekaren över osv. Det vita runt all skit ska nog också ha en liten random motion, men jag har inte fått till den koden än. Vi får se om det ens ser bra ut! :P

Ni från SBH som läser det här kan ju kommentera om ni har ngn kommentar till designen. Sen kommer vi ju smälla in mycket fler folk på sidan jämfört med hur det såg ut sist.


Annars då? Dagen i stort…
Jag hade såklart inga paket som skulle uppma bergen i dag heller. Men jag tänkte fuck it, jag gittar upp ändå och plåtar lite. Jag hade med mej kameran och allt. Så jag skyndade mej att leverera det som ska ut på morgonen, så jag hade väl en halv timme till godo. Det vart några bilder som jag panoramadeihop så man typ förstår hur nice det är! :)
judar panan
Man ser hyffsat bra iaf! :)

Just nu så är det sol… nae det regnar? Eller? Nae gjorde det nyss? Nu börjar det regna igen… Såhh! Det är klart vädret inte kan vara normalt nån gång. Jag skulle spy hinkvis med galla om det är sånt här väder i helgen! :/ Det skulle suga röv…

Jag tog med mej iste till jobbet idag och det var nog det bästa jag har gjort! Det blir en halvliter till imorgon. Och i dag är det också en stor dag! I dag har jag och Calle jobbat på Posten som postmän i en månad! Det ni! Fan man ska ju snart hem. Eller det är lite kvar att hinna med här nere! ;) Men nu ska jag fan duscha och slagga…


Hörs…

P'Z
2009-07-22 @ 22:13:37

Kommentarer
Postat av: patrik, kl. 00:16:47, 2009-07-23.

jag skulle vilja se en gästbloggare! inte för att du inte kan din grejj vg utan att de skulle vara en kul grejj =)

Postat av: Falle, kl. 15:19:00, 2009-07-25.

Tycker det såg ganska bra ut faktiskt, tycker att det var en bra idé att det ser urklippt ut.. :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0