Saker…

Hejsanalla…

Jag och Calle sitter och kollar på TV som vanligt. Jag pillar på med datorn. Himmlen verkar vara lila på ngt sätt? Helt plötsligt knackar det på dörren. Jag och Calle tänker 'vem fan kan det där vara?'. Men sen vet vi att det är våran granne. Jag går till dörren och öppnar, PANG! Där står Agnes Jonsson Lövbom. "Hej, Frances! Vad gör du här?" Kram. Hon säger inte ett ord. "Har det hänt ngt? Har det hänt ngt där hemma?
GAAAASPPH! Jag vaknar och sätter mej upp i sängen. Det är mörkt. Agnes är inte här. Calle sover. Jag somnar om!
frances

I går på jobbet fick jag genomgå fruktansvärd förödmjukelse. Jag glömde nämna det i går bara. Det gick till ungefär så här; jag fick ett paket som skulle till Interoptik. Inga problem, det är på en gata som jag känner till. Det är en gata som är mycket kort och är i mitten av en enda lång gata som består av tre gator, sort of.
Stannar bilen, kliver ut, kollar adressen på paketet. Men vart fan är butiken? Kollar runt än en ggn. Fan vad drygt. Skit samma, jag går in på möbelaffären här och frågar. "Hei, kan jeg spørre, hvor er denne butikken?" Kvinnan i möbelaffären tittar på mej som jag var en idiot och tycker samtidigt synd om mej. "Den ligger ju bara där, precis rakt över gatan, mitt emot den här butiken!" Så jävla ägd jag blev, av mej själv! Men jag skiter i, och tänker bara "då vet jag till nästa ggn".
Jag tackar kvinnan och börjar gå mot dörren. De automatiska dörrana åker upp och EXAKT som jag ska vända mej för att se vart jag går, SCHRAKANG!! Jag faceplantar dörrarna som inte alls har åkt upp. Det var bara ngt jag hörde. Slår både pannan, händerna, och knäna, jättehårt. Så det låter jävel i hela möbelaffären! Jag tittar tillbaka på kvinnan som inte har hunnit till kassan än och kläcker ur mej: "Oj, hehe. Mumllmnnh!" Inte nice!
caaah
Kan bjuppa på en bild på det sista huset högst uppifrån berget jag plåtade från (<-meningsuppbyggnad?).

Ngt som är nice är ju att mina pærån kommer hit ikväll! :D Dom kommer vid 23.00 vilket inte spelar den minsta roll just nu! :) Och Calle är nästan gladare än mej för att han äntligen ska få raka sej. Men jag tror att han har bestämt sej för att vänta med det så att Märta och M-O hinner se den groteska växten! Bilder kommer…

Det ser ut som vädret kommer att ta sej en vändning och se bra ut till helgen. För jag skulle som sagt spy hinkar om det skulle regna nu osv! Vilket det lika gärna kan göra så. Jag har dock inga planer att spy på riktigt faktiskt, har inte spytt sen 2003 (p g a magsjuka). Och jag har inga planer att förstöra dom sex åren av glory.
cube
Nu tror jag det blir lite Monkey Island ett tag. Och btw, jag vill inte göra "patrik" besviken, men det där med gästbloggning. Det finns ingen annan här än Carl och han är inte så lätt att övertala när det kommer till bloggande! Men jag försöker. Hang tight!


Hewres-

pews-
2009-07-23 @ 20:34:28

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 12:35:53, 2009-07-26.

HAHAHA det hade jag velat se!:D Om det känns bättre så har ja fastnat mellan dörrarna på hm. Det var helt sjukt. jag fick skjuta upp dörrarna med händerna så fler folk kunde passera ja kände mig rätt synlig för dörrana,så på så vis vet ja ungefär hur du menar;P

Postat av: Anonym, kl. 12:36:53, 2009-07-26.

va fan ja skrev namn varför kom inte det med:\ det är anna ifall:P

Postat av: Agnesjl, kl. 20:50:39, 2009-07-27.

Så trevligt att någon drömmer om mig iaf, skulle sjukt mycket villja komma och hälsa på meeeen hela min lön är nu slut( jag fick den i dag?!?!?!?!?). Det gick inte till kläder,resor och roliga saker utan till två och en halv månadshyror ++ lite mera räkningar som adressändring körkortet såå jag är rätt nöjd nu när jag är pank igen! Men ni måste komma och hälsa på mig nu efter min flytt, har fått en skit fin lägenhet och två bäddsoffor väntar på er! SAKNAR er jätte mycket och tycker att ni nu har känat nog med pengar och kan komma hem och hänga med mig lite... Nu mera är jag alltid själv från sju tiden till tolvtiden på kvällen och det suger! Om ni inte kommer hem i morgon så kan ni iaf komma hem så att ni kan vara med på min linns och tinas grymma avskeds fest! Den kommer ni inte vilja missa säger jag bara! JAJA men hade nu så bra tills vi ses igen STORA KRAMAR OCH PUSSAR


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0