Tribute…

Tjo alla…

Dagens jobb:
Soft dag. 10 paket typ. Posttåget med alla paket hade nästan spårat ur p g a ett stenras uppe i bergen. Så det var nice… för oss…! Det blir dock 9999999999 gånger så mkt paket i morgon för det men. Då är det åt andra sidan fredag så! :)


Dagen i övrigt:
Softat framför Discovery mesta delen av dagen/kvällen. Vi snackade också med Malik, Sam och Petra ett tag på Skype. Och morsan och farsan. Vi gav oss ut på en powerwalk också efter att vi vart tot less på Miami Ink osv! :/

skylthororatrapp
På vägen till toppen (staty och berg).

repp
En tribute från Bergen till Holland och The Labadie family.

calletribb
Calles tribute till SBH, representin'.

katteraa vju
The view från berget mot solen.

Här är en panoramabild som jag gjorde snabbt i PS. Det är för att få en överblickande överblick över hur nice utsikten är över havet här…

Panorama
Kunde ha gjort bilden bättre men jag kände att jag skulle ha tagit bättre och seriösare bilder ist. Får duga!

Det blir en tugn dag imorgon med mye pakkene som sagt. Men vafan, fuck alla, det går nice! Kan se efter om det händer ngt sjukt på jobbet imorgon så softar jag upp det här sen. Btw, var det många som gillade min och Freddes 'dagens Outfit'? Isf kommer en till senare…

Väder: Soft
Nu: Läggdags
Sen: Somna
Senare: REM-sömn
Imorgon: Vakna
Efter det: Posten
Och efter det: Helg…


höes

peace
2009-07-09 @ 23:03:31

Kommentarer
Postat av: The Labadies, kl. 22:58:13, 2009-07-10.

Hej! Man får tacka för the tribute to the Family. Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0