Postbilder…

Hej alla reppare…!

Tänkte bjuda på lite bilder från jobbet, och låta dom prata för sej själva lite:
mina pakke
Mina paketburar för dagen.

sin nombre
Jag levererar filmer till Bergen Kino (bio) på daglig basis. Men i dag var det extra speciellt, som ni ser så levererade jag självaste 'Sin Nombre' till dom. Isse, om du läser det här så funtade jag på att baxa hem den! ;) Men då måste man ju kanske ha en sån bioprojektor. För dom som inte fattar; http://www.apple.com/trailers/focus_features/sinnombre/

klart pakek
Min lastning = klar & inrättad (om ändå mina befäl såg det här!).

Calles döda pakke
Calles lastning = död & död.

stopeerandra stopet
1a stoppet, 2a stoppet…

gubbens hem
Btw, långt här inne, i Det Offentliga Bibliotekets trånga gångar, bor det en liten krymplad, feminin, riktigt obehaglig man. Hans förkorta armar och snea händer gör att hans gångstil inte kan liknas vid något av denna värld. Han pratar alltid obegripligt och tittar på en som om han visste allt om en. Då blir en självklar fråga som; Du är svensk va? riktigt otäck! Jag tog bilden som hastigast för att jag var rädd att han skulle komma fram.

tågstation
Tågstation, turister & knarkare…
forthforuthafemte stopreklar
3e, 4e och 5e stoppet, KLAR kl. 12.42! Sweeeet…

sbhhh
Körde förbi SB också… :D

En annan soft grej är att jag trodde att jag skulle börja jobba 14.30 på dagarna. Våran gruppchef sa det! Men när jag frågade dom sen om det verkligen stämde så skulle jag SLUTA 14.30 på dagarna, för jag ska jobba lördagar osv. Det hade fuckat upp mitt och Calles liv ännu mer! Då skulle jag behöva skjutsa Carl på morgonen för att sen hämta han vid 14.30 då jag skulle börja och hoppas att han blivit klar med sitt så jag kan skjutsa hem han för att sen sluta efter 21.00 ngn ggn!! Hänger ni med? Behövs inte!


Annars blir det lite Discovery och Monkey Island denna onsdagskväll. Vädret bjuder på 16°C och mulet med genomstickande sol. Jämfört med regn som vi hade största delen av dagen! Avslutar med att säga GRATTIS EMIL 'BAJSI' 'STÄLLAN' STENLUND PÅ 19-ÅRSDAGEN!!!!!! Jag var där på din 15e, 16e, 17e och 18e. Trodde aldrig att jag skulle missa din 19e, din näst viktigaste! Vi tar det på den viktigaste ist, 20! ;) Congratz, reppa alltid! Peace! <3 Calle hälsar på ett hörn också! :)

Här kan ni få en Topp 10, Norska är ett jävla fakespråk:
1. Iskrem = glass? (från ice cream).
2. Greit = bra (från great).
3. Sandwich = macka (från engelskan).
4. Dyr = djur.
5. Lav = låg (från low?).
6. Området vi bor vid; Eidsvågneset. AIDS?!?!
7. Etasje = våning (från etage?).
8. Virke = funkar (från work?).
9. Ostepopp = ostkrokar.
10. Ham = han (stava rätttttttttt??).


Hørs…

peace…
2009-07-15 @ 18:18:25

Kommentarer
Postat av: Izzon, kl. 00:26:14, 2009-07-16.

Satan så nice!! äcklig film!! allt bra med broshanfan? häsla calle!! jag softar omkring här hemma och håller koll på lite affärer!! btw du vet dina gråa skor, är det typ OK om jag softar med dom ett tag, tänkte ha nått att åka i? eller? peace!!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0