Utkast…

Hej motherfuckas…

Tänkte handla lite i dag, men det blev inte. Tänkte också fixa kontantkorten, men det blev inte. Ska dra ner på stan efter jobbet imorgon och försöka fixa det ngn ggn!!

Det blev en en soft rast mitt på dagen i dag på Posten. Det var inte så mkt paket, så då fick det bli en cola och mentos från Rimi, 45 minuter innan inhämtningen kl. 14.15.

Kvällen har till största del fått destå av TV för Calles del. För min del så gav jag mej ut på nätet och skulle se om jag kunde fiska hem Monkey Island 3. Slutade med att jag fick hem Curse of Monkey Island (3an) och The Secret of Monkey Island (1an).
monveyek
Lyssna:
http://www.scummbar.com/mi2/MI4-CD1/01%20-%20Main%20Titles.mp3 (länk?).

Har också snackat lite med bl a Fallos och Björnen och hört hur det är där hemma. Det är lite skrämande att tänka sej vad som kommer att hända i framtiden. Folk som flyttar, börjar skola, jobbar osv. Och att inget kommer att bli som det var förr, men så är det ju med allt!
"Man vill tillbaka till mammas gata, bland fotbollsmålen, ungdomsgården, ungdomsåren. Det är då det slår en…"


Kvällens mörda för:
I. Liljevägen 12, 93163 Skellefteå, SWEDEN…
II. 2. Insatspluton, I19 Boden '08
III. Kommer inte på ngt mer… 

Kvällens låt:
Jack Johnson – Better Together

Kvällens bild:
Sbh

Kvällens aktivitet:
Sömn…


Hörse

pieace
2009-07-14 @ 22:41:45

Kommentarer
Postat av: Anonym, kl. 00:22:50, 2009-07-15.

Spelar ingen roll om fredde flyttar till gbg (hata gbg), om isse pluggar i kalix, om jag dra till sthlm och vars alla nu sluta/fortsätter. Så länge vi lever så ha vi ju alltid varann?



Usch vad jag är ful, det var inte kul

Hey so long vi syns i häktet..



Reppa alltid, över&ut


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0