Blogg…

Tjo mofos!

Jobbet i dag:

Morgon: Tre paket som alltid ska till samma ställe = körde själv!
Dag: 70 paket som skulle ut på blandade ställen = Torunn med!
Eftermiddag: Två paket som ska hämtas från samma ställe = körde själv!

Imorgon blir det tot själv, får se om jag överlever! Det är nog löööööngt!


Som jag förstår det så är det många som är på Stadsfesten ikväll och nu i dagarna.
Vi har lite delade åsitker om det jag och Calle. Carl skulle kunna mörda för att få vara där och softa och det är iofs sant. Att få vara hemma med alla. Men samtidigt så missade jag skiten förra året när jag gjorde lumpen, så jag kan missa det igen!

Det är trots allt typ bara som en lyckad utekväll när det har varit 18 på Balzac eller Station. Fast dom han hägnat in hela stan och tar betalt för det!


Frågan om att Carl ska gästblogga här på bloggen har kommit upp. Och det tåls att diskuteras! Haha, näe man jag kan ju få ut frågan i luften så kan ni ju tänka på det? ;) Skulle jag tappa eller få läsare om ni fick höra Calles åsikter och ord?

Jag kan också lägga upp en 'Dagens Outfit' också. Eftersom det är så många som har frågat efter det!
Dock så har vi ingen "helkroppsspegel" som tydligen behövs för att få det där fjortiga looken! Vi får se hur jag löser det!

Det kommer också ett videoinlägg snart känner jag. Jag måste bara komma på en soft idé, så att det inte blir ngt halvhjärtat Lillblondin-försök! Tips kanske? :S (Charlotte, du är ju experten här? ;) )


Ikväll tog vi tummarna ur (eller ja, Carl är väl den enda av oss som har tummen på konstiga ställen men…) och gick på en walk upp för Øyjorden och upp för alla backar. Speckade the view ett tag. Sen hem, det tog 55 min.


Tempraturen sjunker lite och det har varit 23° på eftermiddagen och kvällen. Typ skönt! :)


Jag kan slänga upp en whack bild som jag tog på jobbet i dag med min iPhone igen.
iphone keff
Du som äger en iPhone, prova skaka röven av den när du ska ta ett kort. Då kan det se ut så här! :D (fråga inte varför jag gjorde det men…?)

På tal om iPhone. Fallos, om du läser det här, jag läste ngt om att man kan ha vilket simkort somhelst om man har uppgraddat till 3.0 och jailat? Stämmer det?


Nu ska jag snöra mej i sängen…


Hörs!

Peace ya'll…


2009-07-01 @ 23:19:18

Kommentarer
Postat av: Lotte, kl. 23:36:48, 2009-07-01.

ska ge dig nåra bra tips sen!


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0