Apelsiner…

Tjo motherbitches…

I går jobbade jag från 14.00 till 17.00 som vanligt. Det sög! Det såg ut ungefär så här:

Calle och morsfars for upp till toppen av ngt berg medans jag var och jobbade.Sen hämtade dom mej vid 17.00 och vi gittade hem.
vjoovjewberg
Den här middagen var inte riktigt som alla andra middagar vi har haft här i Bergen. Nej, nej, nej! Ingen pilsnerkorv eller nudlar här inte. Vi snackar fläskfilé och ugnstekt potatis! Riktigt satans jävla djuriskt gott. Det godaste jag har käkat på lätt två månader. Vet ni hur det känns? Är käka ngt riktigt nice för första ggn på två mån, med ens päron? Det är sweet (falsett)!!

Efter att man hade tryckt i sej rent och det skulle vara någe lite föda så blev det att sätta sej i soffan och jäsa! Vi tog det lugnt med TV och Yatzy. Jag förlorade såklart hela tiden, men då har jag inte lirat det där skitspelet så mkt heller. Just för att det är ett meningslöst skitspel. Men man tar ju en för laget!
kalle filmarmorsan och calle
Vi gick en sväng upp till 'The View' också. Calle filmade lite och det såg väl ut som vanligt typ!


I dag gittade vi ner på stan och softade. Tackar judarna att det inte regnade den här ggn. Även om det var mulet så var det 17 behagliga grader. Och även om det är söndag så är det mkt folk på gatorna. Vi tjackade lite glass och softade på piren. Alla softa klädesbutiker var såklart stängda och likaså alla matbutiker typ? Men vi hittade ett ICA Nær som alltid har öppet till 24.00 som vi köpte bröd på.
brantpappafarmorHusBethelhurka
Vi skickade Calle till Bethel också!

Vi kickade förbi La Casa de La familia del Toro och hälsade på det gamla del Toro-gänget. Alla var där, Vicente, Carlos, Flavio, Emilio, Fredrico, Alejandro, Jesus, Luis, Sierra och Rodrigo!
familia del toro
Casa del Toro…

I dag till middag käkade vi det nästgodaste jag käkat på två månader, kyckling och ris med kurrysås! Sen gjorde morsan sina berömda pannkakor som vi (jag, mest jag!!) kan käka sönder tills jag spyr. Riktigt nice!
krubb som fan

Det har varit en rolig och händelserik helg för att sumera. Riktigt nice, igen! Ikväll softar vi till och ska käka lite Giffler snart. Och så är det Time Warp på Discovery. Det blir inte mer chill än så här nu! 

Hörz…

peaze
2009-07-26 @ 20:24:14

Kommentarer
Postat av: em, kl. 19:45:39, 2009-07-27.

Hej! Allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0