Kattmat…

Tjo motherfuckas!

Fan vad gott det är med stekt falukorv mellan två rostade bröd och en kall jävel. Alltså en kall Vanilla Coke for sure. På tal om det så tog just en av mina två Vanilla Coke fridgemates slut!!! Help anyone?

Död dag på jobbet denna lördag. Fick sitta bredvid en stressad spanjor vid namn Alejandro, tror jag! Lördagsrutten ser lite annorlunda ut. 63 postlådor som ska tömmas och lite paket som ska hämtas. Det tog typ tre timmar, från 14.00, att köra. Förutsatt att Alejandro kunde hela rutten utantill!
Hela Bergencentrum området skulle täckas och jag kommer nog inte kunna det där än, kanske en upplärningsdag till gracias Alejandro!


Kvällen kommer förmodligen att spenderas down town Bergen at the Football Pub. Ev. med Jocke och Rasmus, svennarna från Posten.  24 nok för bussen ner, och 60 nok för nattbussen hem. Men det är det ändå värt det tot! :) Det verkar vara fest hos grannarna också. Jag och Calle har fått lite ögongodis när deras gäster har gått förbi utanför fönstret.
ögon godis
Kanske ska gå förbi och säga: "Hey, ladies! Want some Swedish meat? PHOW!!".

Imorgon ska jag nog börja fixa lite material till mitt s k videoinlägg. Får se om jag kan få ut några av dom idéer som jag har. Jag… kanske… vafan… jag vet inte vad jag ska skriva om det… vet inte hur det blir ens… men fuck it… det blir brainstorming imorgon iaf!

Dagens 'jag skulle kunna mörda för' just nu:
I. Ett skrov utan dressing med smälltost och plusmeny…
II. Salmiakbalkar…
III. Shell…
IV. Local Area Network…

Sen: blir det bussen ner till byen…
Senare: blir det Fotbolls pubben…
Låt: Snook – Kommer ifrån
Väder: växlande molnighet, sol. 18°C…
Nu: blir det lite Disn… Discovery Channel…


Åh Polly, vad gott, åh Polly vad gott, åh Polly vad gott, åh Polly vad gott!


Hörs…

p's
2009-07-11 @ 22:04:15

Kommentarer
Postat av: K, kl. 11:49:41, 2009-07-12.

VG: du är inte ensam - kolla länken: http://www.fuska.se/vanillacoke/



(jag får inte skriva "Mamma K" längre för lillasyster)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0