Pærån igen…

Yo, fan…

Regn. Det är det jag har att säga om dagens arbete. Regn. Fan ta världen!

I dag snabbhandlade vi lite smör och shit. Sen bar det av hem till Øyjorden och försöka fixa till lite så att det iallafall såg ut som att det bodde människor här, och inte nå jävla brevbärare! Calles föräldrar anlände vid 19.00-tiden. Vi har hunnit ner på byen ett stund (ja ni läste rätt, ett stund!). Guidade dom runt lite nere i stan och vi stroolade såklart förbi hamnen så att Mats Olov fick se alla fina båtar! :)
Mår fortfarande röv över att jag ska jobba imorgon när dom är här osv. Men jag menar vadå, vad ska man göra när man är en postman?

Det vart inte så mkt bilder tagna nu när vi var ner på stan. Man pratade mest och glömmde som bort att plåta. Men några kommer det:
calle gårbåtar osvKal kör bilrök
Calle går, båtar, Calle kör, grabbarna Gruse tar en kvällscigg…

Jag kan också lägga upp en bild på ngt som får mej att spy:
fittor
Det här är dom så kallade mördarsniglarna som brukar softa nere i trappen till vårat hus. Men eftersom dom är så vidriga så har jag inte plåtat dom här. Jag la in en bild som jag tog i Gbg '07 istället. Då vi i SBH var på roadtrip. På den här bilden blir en mördarsnigel mördad, precis som dom förtjänar! :/

Jag kan bjuppa på en till bild som förmodligen kommer få er att spy:
VG back back
Tagen av Oscar 'Knogg' Berglund i Bjurfors, hemma hos Amanda Larsson! Back in the back in the back in the back in the days… (för fler vintagebilder på mej eller nån annan i SBH, kommentera)

Calle, Märta och M O har just tryckt i sej mackor och räkor. Eller ja, räkmackor. Ogilla för min del. Jag nöjer mej med Cola och Gifflar! :) Vi tar det bara lugnt ikv för att kunna softa sönder och hitta på ngt phett i morgon. Efter jåvveht…

Jag vill till sist tacka min mamma som skickade 55 nok till mej så att jag äntligen kan få råd med den morotskakan jag ville ha, från De La Luca (eller Deli De Luca som det egentligen heter, tydligen…). Tack för det, mor!


2009-07-31 @ 23:29:00

Kommentarer
Postat av: Mor, kl. 11:27:49, 2009-08-01.

Vad bra att posten funkar både i Sv o No, och så snabbt.....

Postat av: Em, kl. 12:13:55, 2009-08-01.

Det är bara bra med mig :) Hände det något kul igår? :)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0