Nederbörd…

Yo ya'll…

Posten igen. Litegrann samma sak som alltid. Dock så satte det sej ett mysteriskt retard vid vårat bort idag på lunchen. Det var svårt att höra vad han sa p g a hans efterblivenhet. Men bland det första han började att fråga oss om var om prostitutionen i Sverige? Sen frågade han lite grann om vi brukar leverera till en massa blondiner. "Ja, det är väl lite olika vem som tar emot paketen men…", svarade vi. "Då kanske man hinner gå bak och ta ett snabbknull!", säger fanskapet! Vi ba: "He, ja jo så är det ju!". Sen mot slutet innan han äntligen gick så snackade han ngt om att ngn medlem i ABBA var min bestefar (farfar/morfar). Sjuka jävel. Och han sätter sej just vid vårat bord? Jag ska inte ens börja förklara hur han såg ut, men det ser ut som han har en död grävlingfamilj hängandes från huvudet!

Fördel med dagen, jag fick trycka mej mätt på morsans pannkakor. Med norsk sprutgrädde och svensk hallonsylt. Inte som hemma men riktigt nice! Har lirat lite Monkey Island och kollat en hel del på Disney Channel. Det har varit en fullspäckad kväll med H2O och nå Jonas brothers skit (?). Så värdelöst att det blir bra… :/

Andra saker som får en att få växtvärk i svanken är det här:
vader
Mån: regn, tis: regn, ons: regn, tor: regn, fre: regn, lör: regn, sön: sol… NOT!!!!

Bergen är trots allt den regnigaste staden i Europa. The capital of Regn som dom säger! Jag hittade lite ny, rolig fakta om Bergen:
Mest nederbörd på ett år: 5087 mm. (år 1967).
Mest nederbörd på ett dygn: 229,6 mm. (1940).
Högsta mätta temp: + 33.2°C (3e aug 1982).
Lägsta uppmätta temp: - 39.6°C (7e jan 1982).
Dagar med nederbörd i Bergen 1993: 215.

Som ni märker så kommer jag inte riktigt kunna hålla samma standard på inläggen som jag har gjort i helgen. Med en massa bilder och till och med filmer. Men fuck that, jag får göra det bästa av det och det var iaf roligt så länge det varade!

Jag kan iaf bjuppa på ett par bilder på Calle i sin naturliga skepnad. Tackar gudarna för att Calles mor Märta ska ta med sej en sax och fixa till det där, vad det nu är! 
callaeekuhoror
Bild 1: Calle ser på TV, bild 2: Calle ser att jag smygplåtar han!

Nu ska jag snart slagga, ska bara se klart en bröstdokumentär på trean!


Høwresz!

pueace…
2009-07-27 @ 22:29:46

Kommentarer
Postat av: em, kl. 14:02:07, 2009-07-28.

Med mig är det bara finfint :) Hur är det med dig idag?


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0