VG…

Hejsanyo…

Posten har varit soft både idag och igår. Mest pga att retardet inte har suttit vid vårat bord och snackat skit! 
Åhhhh, i dag såg jag en jättesöt liten nyckelpiga. Jag räknade prickarna på den och den var bara tre år. Den satt nästan på dörrhandtaget bak på bilen. Och det var som om det var menat att jag skulle; krossa det lilla ludret med bilnycklarna och SKICKA ÄCKELFANSKAPET TILL HELVETET!!! Han fick fan så han fucking TEG!

I går gittade vi ner på stan och skulle se på Aqua och Timbuktu och alla. Men efter vi hade softat i Mahirs lägenhet ett tag och skulle gå ner och kolla läget så slutade skiten 30 min senare? Och ingen Aqua eller Timbuktu inte. Men det var kul ändå!

Jag plåtade med iPhucken för jag orkade inte släpa omkring på systemkameran om det skulle regna:
folksscenmer scenhoror
Folk, scen, och, så, vidare. Notera att det står 'VG Lista' till höger om scenen. Min lista alltså! ;)

jockecallevg lista
Postensvennen Jocke, tjejer, adda han på Facebook. Calle plåtar osv. Jag skulle kunna mörda för att få manövrera den där dollyn som hon på scen gör på den här bilden! :)
jocke lirar poolpeppespizzacalle jockemahir
Jocke tror att han är bra på biljard. Men jag är en biljard gånger bättre! Hungern slog in och förde oss till Peppe's Pizza där vi köpte krubb som gjorde oss mätta och panka (nästan). På sista bilden har vi my main man Mahir.

Frågan har också kommit upp om vad jag använder för 'blogg-analys-tjänst'. Google Analytics heter det. Man går till Google Analytics och registrerar sej, eller så loggar man in med sitt Gmail-konto om man redan har ett sånt. Sen följer man bara anvisningarna. Man ska kopiera Googles spårningskod och klistra in den längst ner i koden till sin blogg. Då går det ett tag sen börjar i princip analysen av bloggen! :) Have fun…

I dag till middag vart det svensk Falukorv och makaroner. Har jag nånsin sagt hur satans jävla djuriskt i helvetet gott det är, fan! Ingen lek. Just nu är det 17°C och moln på himmlen, men det regnar inte iaf! Jag bjuppar på ett litet montage av bilder på min kompis Fredrik i alla hans former. Enjoy…


Höres…

piis…
2009-07-30 @ 21:04:37

Kommentarer
Postat av: Jocke - Nollåttan, kl. 23:39:16, 2009-07-30.

Diggar verkligen den här bloggen, de måste vara sommarens mest intressantaste.

Kul story om nyckelpigan, trodde först du hade gått o blivit djurvän. Djur ska man behandla med en god krydda :D



Och ni förresten, var sjukt trött efter igår...fick mig 2½ timme sömn innan jobbet, och nu ska man sova igen.



C ya! från postensvennen

Postat av: Lotte, kl. 18:10:53, 2009-08-03.

hahaha alltså på riktigt du är säääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär!!

Kom ba hem


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0