Videohälsning…

Tjo bitches!

Riktigt nice dag på Posten i dag. Jag och Calle haxxade så att vi fick sluta vid typ 13.00 istf 15.20 som vanligt.

Och nu när mina päron är här och allt så fick Carl äntligen ta bort den döda bävern som hängde på hans haka. Här är lite pics på det:
førcarler rakar seetterba
Før, under og etter barbering!

Efter jobbet gittade vi hem och softade med mina päron. Sen skulle vi dra ut och ge dom en sightseeing i Bergen.
mamma i trapp
Det är en brant trappa även för en mamma…
passaten tot
Fortskaffningsmedlet för helgen, gilla…

Det blev inte så många bilder faktiskt eftersom jag hade kameran under tröjan för att det regnade jävel. Så efter 20 minuter som vi blev stående under 7-Elevens lilla tak så satte vi av ut i "duggregnet" för att försöka hinna se så många coola grejer som möjligt innan vi regnade sönder!

Vi gick runt på stan i ett par hå och det blev uppehåll som tur var. Annars hade jag börjat blöda näsblod! Vi käkade på Peppe's Pizza till middag. Soft ställe? Ja. Gott? Oja. Drack cola till maten? Nej, vatten (gratis). Billigt? Onej! (därav det billiga vattnet). Vi gick en liten sväng till upp till en av alla kyrkor och softade. Men vi är inte kristna och den var inte öppen så vi gick till bilen och kickade tillbaka till Øyjorden.
kyrkju
Vi har bara tagit det lugnt ikväll framför TVn och chillat så mkt som det går. Typ sånna grejer som man vanligtvis gör med sina föräldrar när man inte har softat med dom på en månad och en week! :)


Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, vi lever väl vid det vinnande konceptet att ta dagen som den kommer. Det som är spikat iaf är att jag ska jobba mellom 14.00 och 17.00 typ. Sen ska vi också laga nån slags "riktig middag" imorgon, alltså typ riktigt kött och inte grill-, eller pilsnerkorv. Det kommer bli nice!

Jag kommer att avsluta detta inlägg med en sommarhälsning från Bergen, bestående av rörliga bilder och ljud. Varsåhoriga:

Hers

piece
2009-07-25 @ 01:06:41

Kommentarer
Postat av: kluddZthaniggaharoundthecorner, kl. 04:50:43, 2009-07-25.

ALLTSÅ cleanaste skägget ever! glöm trimmern=)


Kommentera inlägget här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0